|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelijk maar de volgende: topic Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
En de link naar het vorige topique: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1198640 |
|
Nog nooit van gehoord.. |
|
jeetje, waar is het piano topic! Beetje respect voor de meester |
|
quote: Chopin was een pianomeester. Jij niet... |
|
Ik zou zeggen, luister hier eens: http://www.procosound.com/ratindex.htm grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: hier al eens gekeken ? http://www.harmony-central.com/Effects/Data/ProCo/ Ik heb geen ervaring met die pedaal, maar op 't eerste zicht lijkt ze me vrij overbodig als je al een TS9 hebt. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: De TS-9 is een overdrive en dit is een distortion. Dat is toch lijkt mij een heel verschil. Met die TS-9 krijg ik geen metal geluid. Of ik moet heb als booster gebruiken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Wel, dan raad ik je toch aan eens de user reviews te bekijken. Volgens mij krijg je met je Rat ook geen metal geluid (het was overigens niet duidelijk uit je eerste post dat je daar naar op zoek was), maar eerder een fuzzy distortion. Luister ook eens naar de soundbytes op de ProCo site. Voor een metal distortion zul je imho elders moeten kijken. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Een redelijke metal distortion zoeken is toch altijd moeilijker dan men denkt. Ik heb ooit een MetalMaster gehad van Arion. Maar dat ding klonk echt waardeloos. De distortion in mijn Peavey Rage158 komt ook niet in de buurt. Verder heb ik een Danelectro Black Coffee maar die is een beetje te fuzzy. Dat is dan weer niet mooi in de solo's. Oftewel een goede distortion vinden is toch erg moeilijk. Ow en de Metalzone van Boss vind ik niks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: |
|
Als iemand een creme-witte fender squier bullit met een halve zelfgemaakte zwarte bies rondom heeft staan, zal die hem terug willen brengen? die is nml van mij en door iemand die hem heeft geleend weer verder uitgeleend.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Leuke vrienden dan, als die jouw spullen weer verder doorlenen... |
|
Ik leen zowieso nooit wat uit....... |
|
Ik leen alleen maar dingen uit aan mensen die ik 100% vertrouw. (En dat zijn er niet veel...) |
|
Ik leen best veel uit maar het ligt er zeker aan aan wie. De leerkrachten op mijn stageschool mogen alles lenen en mijn vriendin ook. Maar de rest niet. Ow en jaapie natuurlijk ook. Zo'n persoon als Jaap zou ik al mijn gitaarzooi zo lenen. Ik weet namelijk hoe hij met spullen omgaat Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Misschien is ie wel ingeruild.... |
|
quote:Ben jij nou een echte metalbikkel, terugvordren met harde hand dat ding! |
|
quote: Als je een metaldistortion zoekt dan is de Proco Rat niets voor je, korrelige, fuzzy distortion. Misschien is dit wat voor je: Visualsound Jekyll & Hyde Zeer veelzijding dual-distortionpedaal waar o.a. een schandalig vet mid-scooped metalgeluid inzit. De gitarist van mijn band heeft dit pedaal te koop als ik het goed heb. Als je interesse hebt: meel me. Line6 heeft leuke nieuwe stompboxes uit waaronder de "Übermetal". Klinkt erg bruut! |
|
Die Line6 ziet er goed uit wat voor prijskaartje hangt hier aan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
über metal, hoe komen ze erop, zeg. Oud Vuil. |
|
quote: |
|
quote: Ok, thanks. Ik zal in ieder geval eens kijken naar de effecten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Back at ya! Foutje bedankt Goedmaakbiertjes: quote: NP. Wat voor gitaar heb je eigenlijk?? Bedank wel dat o.a. de output van je elementen de hoeveelheid gain en boventonen, klank etc allemaal beïnvloeden. Als je spul uit gaat proberen dus óf op je eigen gitaar of op een vergelijkbaar apparaat spelen, versterkt door een amp equivalent aan jouw amp. Dat om onaangename verrassingen thuis te voorkomen Je hebt een strat-achtig gitaar toch, met single coils? Weleens overwogen die single coils te vervangen door bijv. stacked humbuckers? Dat ter overvloedigheid. Veel uitprobeer-plezier |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |