|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelijk maar de volgende: topic Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
En de link naar het vorige topique: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1198640 |
|
Nog nooit van gehoord.. |
|
jeetje, waar is het piano topic! Beetje respect voor de meester |
|
quote: Chopin was een pianomeester. Jij niet... |
|
Ik zou zeggen, luister hier eens: http://www.procosound.com/ratindex.htm grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: hier al eens gekeken ? http://www.harmony-central.com/Effects/Data/ProCo/ Ik heb geen ervaring met die pedaal, maar op 't eerste zicht lijkt ze me vrij overbodig als je al een TS9 hebt. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: De TS-9 is een overdrive en dit is een distortion. Dat is toch lijkt mij een heel verschil. Met die TS-9 krijg ik geen metal geluid. Of ik moet heb als booster gebruiken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Wel, dan raad ik je toch aan eens de user reviews te bekijken. Volgens mij krijg je met je Rat ook geen metal geluid (het was overigens niet duidelijk uit je eerste post dat je daar naar op zoek was), maar eerder een fuzzy distortion. Luister ook eens naar de soundbytes op de ProCo site. Voor een metal distortion zul je imho elders moeten kijken. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Een redelijke metal distortion zoeken is toch altijd moeilijker dan men denkt. Ik heb ooit een MetalMaster gehad van Arion. Maar dat ding klonk echt waardeloos. De distortion in mijn Peavey Rage158 komt ook niet in de buurt. Verder heb ik een Danelectro Black Coffee maar die is een beetje te fuzzy. Dat is dan weer niet mooi in de solo's. Oftewel een goede distortion vinden is toch erg moeilijk. Ow en de Metalzone van Boss vind ik niks. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: |
|