|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Darwin, een nieuwe melodieuze hardcore band, goeie productie, erg melancholische stukken ook , hebben net hun eerste cd uit (eigenlijk een beetje sluikreclame aangezien de gitarist bij mij in de klas zit ) Je moeder. |
|
Ik heb net het album VIHA JA IKUINEN VITUTUS van UHRILEHTO binnen gekregen en die vind ik toch wel erg vet. Is wel helemaal in het fins . |
|
Obtest is een black/heathen metal unit uit Litouwen. Ik heb 'Tukstantmetis', een CD vol zwartgeblakerde enigszins epische metal, gelardeerd met vurige melodieuze solos en een gezonde hang naar oude tijden. |
|
Saturnus!!!!! Sinds laatste vol van beauty in darkness niet meer zooooooooooo onbekend, maar ze zijn de moeite waard mensen!!! Anathema niveau zou ik zeggen... |
|
quote: WIE??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Total Fucking Destruction! Da's een bandje met o.a de voormalige drummer van Brutal Truth http://www.users.voicenet.com/~rich666/ |
|
Nortt.... Inverted Pentagram (Kent iemand ze? bestaan ze nog??) Feikn... |
|
reign of erebus-human racist nihilistic misatropic blackmetal wel erg stevige niet voor iedereen denk ik ook best wel underground,erg evil en chaoties maar wel goed [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 25-11-2001 0:01] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote:Kanje het een beetje verstaan/begrijpen |
|
quote: En waar is dat te krijgen? Ow LOL Displeased heeft'm. Ms ga ik'm eens proberen. FF die MP3 checken van hun site [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 25-11-2001 9:42] |
|
Probeer Morte Aeterna.... nog ff geduld, want cd is in de maak .... |
|
quote: - BLEB MARGO -> Zie andere BLEB MARGO topic - ANDERE BANDS -> Wil binnenkort even wat bandjes uitchecken die veelbelovend lijken,, .. de eerste twee zijn nederlands: - LUGUBRE - STRIID - BESTIAL MOCKERY - AKITSA [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-11-2001 19:16] |
|
Ik heb er weer 2. Misschien niet geheel onbekend maar ik heb er nog niemand over gehoord. Ajattara (zie het Ajattara topic) Green carnation, ik heb net Light of day, day of darkness aangeschaft. Ik heb de vorige ook maar die wil maar niet bij me blijven hangen. De nieuwe daarintegen vind ik geweldig. Beetje gothic met Anathema en Pink floyd invloeden. Checked het uit! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tourniquet een meestal ruige heavy metal band uit Amerika en Eria D'or voor Judge M een bekende omdat hij er mee optreed maar voor leken onbekend is echt een hele goede groep(We,the gods ook trouwens) |
|
Een paar uit Noorwegen: -BURZUM (goeie black metal!!) -DARKTHRONE (rauwe black metal) -MANES (kille black metal) ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Tourniquet is toch die christelijke band die laatst de cd "Microscopic view of a telescopic realm" heeft uitgebracht? Hele vage super technische trash dacht ik. Best goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Burzum en Darkthrone noem jij onbekend??? Under ein blodrautes maanes is trouwens super! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zijn dit dan geen echte true evil underground NSBM bands dan? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Het ging over ONBEKEND. Weet je wat dat betekent? Dat betekent dat weinig mensen het kennen. IEDEREEN kent Darkthrone en Burzum. Dus is het, per definitie, unaniem, irrefutabel, BEKEND. ONBEKEND is bijvoorbeeld (waarschijnlijk) No Identity, het een of andere oude prutsgrindbandje uit, wat was het, Amersfoort geloof ik. Dat is ONbekend. |
|
quote: OK, stel dat u gelijk hebt. Blijft over: MANES. Hartstikke superonbekende underground BM uit Noorwegen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote:Ok, deze kent niet IEDEREEN. Maar toch wel BIJNA iedereen. |
|
quote: MANES is |
|
blind illlusion harter atack casbah messiah pentagram (chili) bulldozer ik ben benieuwd of iemand een van deze bands ken (die helaas niet meer bestaan) |
|
quote: Pentagram en Bulldozer ONBEKEND????? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Messiah onbekend? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |