|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: kan soms ook interessant zijn, hoewel wat minder constructief quote: ikke |
|
Jij kunt jezelf dus ook fistfucken? |
|
Wat een boel nieuwelingen. Oud Vuil. |
|
I think I missed something ... |
|
quote: Charmant, als altijd. Oud Vuil. |
|
quote: Mammie Wim |
|
quote: Tja als je jezelf vergelijkt met Aria Giovanni moet je het wel bewijzen vind ik dan. In eerste instantie dacht ik alleen aan het stripboek (ook geil, daar niet van) |
|
She's inflatable too????? |
|
quote:De strips ken ik natuurlijk ook Daar kwam de naam oorspronkelijk vandaan. Door wat geile pubers op een ander forum werd ik erop attent gemaakt dat er ook nog een andere Aria rond loopt.. waarmee niets mis is in mijn ogen karma is a bitch |
|
Idd .. zo lang je maar opblaasbaar bent |
|
quote: Extremist! Oud Vuil. |
|
quote:Allah hakbar! |
|
Graag met knoflook. Oud Vuil. |
|
Dat kan, er is weer nieuw schapenvolk! MWUAHAHAHAHAHAHAHKUCHREUTEL |
|
quote:Noob! Je vergeet de u van Allahu. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jenje is klein en niet machtig Hij heeft een pik van een millimeter of 80 Allah daarentegen is machtig En heeft een pik van 3 meter 80 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Sterv aan je kruis! |
|
quote: 8 cm? niet slecht .,,. |
|
ach he, laten we maar even sociaal doen... Insanity is Relative |
|
quote:Die boodschap in combinatie met je usericon doet bij mij wat vragen reizen... Zal maar beginnen met: Uitleg? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Opje eigen kosten mag je zoveel bier drinken en sociaal doen als je wilt karma is a bitch |
|
Hallo volk, ik ben Brabander, werkzaam als grafisch vormgever. Mijn muzikale smaak is vrij divers, om wat bands te noemen waar ik de laatste tijd veel naar luister: Anathema, Obituary, Blood Red Throne, Ayreon, Dream Theater, The Mars Volta, Turbonegro, Porcupine Tree, Dillinger Escape Plan... teveel om op te noemen. Nou ja, cheers in ieder geval. |
|
quote: Welkom Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Goedemorgen, mijn naam is Huffer Naast buurman zijn van Henkes doe ik aan hardcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |