|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat wist ik, dan is die andere foto gewoon een pup foto en dus dezelfde hond hehe. |
|
quote:Nha dat is geen pup meer |
|
quote: Hehehe nee, groot bakbeest geworden |
|
Nou eeh hoi ik ben arnibes. En ik ben een nieuweling. En ik ben ook geregistreerd op metalfan maar daar is het soms te veel afzeiken en ouwehoeren dus ik hoop hier soms iets serieuzer te kunnen zijn. Bandjes? Bijna alles eigenlijk in heavy/thrash/power/speed/folk. verder ben ik een toetsenist. en ik denk dat ik toch wel een redelijk niveau heb want. Ik heb nu zo'n 7 jaar les waarvan ik 4 jaar echt serieus ben geweest en daardoor is mijn niveau tot: beethoven, rondo opus 51 nummer 1. Of zo iets, maar het is een stuk waar je een stuk 3 tegen 2 moet spelen en dat is moeilijk. Owja ik woon in rotterdam voor de mensen die dat nog wouden weten. |
|
quote: Kansloze drol! |
|
Je voorstellen met metalfan is vragen om problemen ... |
|
quote: Het gaat me vooral om dat 'serieuzer' stukje Als die nu gewoon zei dat hij hier kwam kijken omdat metalfan weer eens plat ligt.. |
|
quote:neej dat is niet waar. Ik word gewoon een beetje gek dat ze alles van me onserieus nemen |
|
Wees gerust hier zijn we 100% serieus. Welke pil slik je? |
|
quote: Ligt ook wel een heleboel beetjes aan jezelf, maar goed succes hier! |
|
quote:alles door elkaar |
|
quote: Veel plezier hier dan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik wil je best serieus nemen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Negentien jarig jongetje in da house! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: kinky edit: Hey, wil je niet het gras voor mijn voeten wegmaaien? [Dit bericht is gewijzigd door altx op 14-02-2005 15:59] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Whoohoo! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Funky! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zozo, nog kinky ook? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Omdat het valentijnsdag is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hubba hubba! Fijne valentijnsdag toegewenst dan maar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Stelletje geile blagen! Ga huiswerk maken! |
|
quote: Gay quote: Gay quote: Gay quote: Gay quote: Gay quote:Jammer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |