|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: sinaasappelranja |
|
Waarom is er nog niet geflamed? |
|
quote: good question... ik zal ff herhalen... "Interesses... Metal (duh) Keyboard spelen RPG goth (OOH>>> HIER GA IK OP AFGEREKEND WORDEN!)" Met onze zwaardjes en schildjes (en latexpakjes aan); Zullen wij strijden en vechten (en gillend ten onder gaan) |
|
quote: Tsja ik deed mijn best, echt waar maar hij hapte niet quote: kut heey |
|
quote: Vieze Mortiis dude! ... Hmm nee sorry, lukt me nu echt niet meer. Bedtijd, succes! |
|
Je kan er niets van. Slaap lekker en zo. |
|
quote: Jij wil veel te graag. Dan is de lol er voor mij wel vanaf. Het is veel leuker om geheel nietsvermoedende n00bs te grazen te nemen... Sterker nog, ik ga je lekker gewoon een heel hartelijk welkom heten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bah, een toetsenist. Allemaal op een eiland zetten en laten zinken met die mensen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik zal me ook eens voorstellen. m/22/rotterdam voorkeur voor doom en deathmetal verder valt de rest van de metal ook wel te waarderen, alleen powermetal en die nu-shit niet. "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Oei, een metalfan. Wat doen we daarmee mensen? |
|
quote:In z'n poepertje pakken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: opsluiten in een hok met frans bauer op de stereo... Zal em leren stuk langharig tuig! |
|
quote: Hard en zonder hulpmiddelen en natuurlijk met een aanloop.. |
|
quote: Langhaar ja? |
|
quote: Bij voorkeur als je een gekleurde medelander bent. |
|
quote: Oh maak me gek |
|
quote: zo'n zonnebank-bruin oud opgemaakte del van 50 met de baard in de keel? |
|
quote: Nee, een NEGER, maar dat wou ik natuurlijk niet zeggen omdat het niet netjes is. |
|
quote: Oh JIJ bent het! Ik dacht al Bruce Banner |
|
quote:Hij altijd, zelfs op mn zusje en zij is 16... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben dan ook een geval apart. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:N00bje van me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Stttttttt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Jij hapt ook nooit hè. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |