![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, is wel 'n teleurstelling. Ga je dan nu alsjeblieft tóch ABN praten? Of hebben ze je dat nooit geleerd? Ik geef je hooguit een dag of drie. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ik heb een vaatwasser. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: gewoon neuken tijdens het stofzuigen, kan best.. ![]() ![]() |
|
ik vindt dat belgische taaltje veel gerser zo, moet gelijk denken aan K3 en samson en gert enzo...van mij mogen alle belgen wel zo praten ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: sterf jij! ![]() ![]() |
|
quote: He, krijg nou wat... Je bent er gewoon nog. Gefeliciteerd! Je bent bij deze gepromoveerd tot level 2 noob. Waar de meeste n00bs gesneuveld zijn, ben jij toch overeind gebleven... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() *wordt nieuwsgierig* ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Dat is de reden dat ik nooit naar Belgische tv kijk. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Door voor de koelkast!! ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() maar goed, de stofzuiger roept me *zuigen mayo, zuigen! Ehrrr.. latorzzz! ![]() ![]() |
|
quote: Doei, zuigze! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Nee!!!!!!!! Niet zo dichtbij komen met die slang!!!!!!!!! *slurp* Ouch! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Kunt ge uw bakkes dan nu houde, alstublieft? Ge zou mij een ferme geste doen! Zo? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: maar bij jou gaan je hormonen ook niet schuimen als je K3 ziet ![]() ff voor de duidelijkheid bij mij niet als ik samson en gert zie ja, want ik zie de bui alweer hangen hier. maaruh goedzo voor en door de newbee ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: meer!!!!...meer!!!!...doooorrr!!! ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
kijk eens wat een nieuwkomer allemaal los kan maken op ZM, heers ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Studeren hier toevallig mensen psychologie? Want er is hier een hoop studiemateriaal te vinden... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
*hebben ze het nu weer over mij ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Zeker nu de modnerdjes allemaal veslaafd zitten te zijn aan wow ![]() ![]() |
|
quote: exacte mundo!; laat die maar lekker online dwergen neuken, kunnen wij de toppics bevuilen ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Zijn er geen mods hier dan nu?? Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! ![]() |
|
quote: Nee. Het gaat er hier altijd zo aan toe. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |