|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, is wel 'n teleurstelling. Ga je dan nu alsjeblieft tóch ABN praten? Of hebben ze je dat nooit geleerd? Ik geef je hooguit een dag of drie. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik heb een vaatwasser. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: gewoon neuken tijdens het stofzuigen, kan best.. |
|
ik vindt dat belgische taaltje veel gerser zo, moet gelijk denken aan K3 en samson en gert enzo...van mij mogen alle belgen wel zo praten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: sterf jij! |
|
quote: He, krijg nou wat... Je bent er gewoon nog. Gefeliciteerd! Je bent bij deze gepromoveerd tot level 2 noob. Waar de meeste n00bs gesneuveld zijn, ben jij toch overeind gebleven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *wordt nieuwsgierig* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat is de reden dat ik nooit naar Belgische tv kijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Door voor de koelkast!! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: maar goed, de stofzuiger roept me *zuigen mayo, zuigen! Ehrrr.. latorzzz! |
|
quote: Doei, zuigze! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee!!!!!!!! Niet zo dichtbij komen met die slang!!!!!!!!! *slurp* Ouch! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Kunt ge uw bakkes dan nu houde, alstublieft? Ge zou mij een ferme geste doen! Zo? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: maar bij jou gaan je hormonen ook niet schuimen als je K3 ziet ff voor de duidelijkheid bij mij niet als ik samson en gert zie ja, want ik zie de bui alweer hangen hier. maaruh goedzo voor en door de newbee Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: meer!!!!...meer!!!!...doooorrr!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
kijk eens wat een nieuwkomer allemaal los kan maken op ZM, heers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Studeren hier toevallig mensen psychologie? Want er is hier een hoop studiemateriaal te vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*hebben ze het nu weer over mij *... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zeker nu de modnerdjes allemaal veslaafd zitten te zijn aan wow |
|
quote: exacte mundo!; laat die maar lekker online dwergen neuken, kunnen wij de toppics bevuilen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zijn er geen mods hier dan nu?? Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote: Nee. Het gaat er hier altijd zo aan toe. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |