![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 8 bier, meestal. Ligt aan de situatie ![]() Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! ![]() |
|
quote: Je laat je toch niet wegjagen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: uhm hoezo een hond? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: tsja hee zie je undersign ![]() |
|
quote: Breezers dan wel, een beetje met je tijd meegaan. ![]() |
|
quote: Sonic the Hedgehog at your service, geen bug ja ![]() monsterlijk gedrag belgen onderling, maar tegenover nederlanders zijn ze wel relaxed ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: wat heeft die hond daarmee te maken? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Tja andere mannen willen me niet, paarden weigeren me ook al.. honden schijnen toch de mens beste vriend te zijn? ![]() *trauma* ![]() |
|
quote: B.I.E.R. En dan liefst grolsch herfst bok bier =) Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! ![]() |
|
quote:Of onkruid, is ook goed. ![]() quote:Selectief... ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Nee, gewoon Hertog Jan. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Wedden voor 8 bier dat ik zonder ze aan te raken kan raden hoe groot ze zijn? *steekt handen uit* Ehm, oeps, o sorry, ... Helaas mislukt. [/flauwe humor] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Arme Mayo... ![]() ![]() |
|
quote: Maar uhh een cupmaat van 8 biertjes umz dat is 4 biertjes per borst of 8 per borst? ![]() |
|
quote: dankjewel.. ![]() ![]() |
|
quote: uhrm we verkorten de sanctie naar 1 week geen sex dan? ![]() trouwens volgens mij is sex met egels ook verboden en ja ik ben een zoogdier, uhr ..uh.. ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Nee. Grolschherfstbokbier Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! ![]() |
|
quote: Jezus, als we ingewikkeld gaan doen hoeft het van mij niet meer. ![]() |
|
quote: *brengt snel zijn huisdieren in veiligheid* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Nee, gewoon Hertog Jan. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik schijn ook een zoogdier te zijn, mag dat dan weer wel dan? Ehh okee, ik ga weer aan de schoonmaak in huis. ![]() |
|
quote: is het volle maan ofzo ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Nog steeds? Vanmiddag toch ook al? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Mee te leven, al is hj natuurlijk veel heiliger. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |