|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 8 bier, meestal. Ligt aan de situatie Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote: Je laat je toch niet wegjagen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: uhm hoezo een hond? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: tsja hee zie je undersign |
|
quote: Breezers dan wel, een beetje met je tijd meegaan. |
|
quote: Sonic the Hedgehog at your service, geen bug ja monsterlijk gedrag belgen onderling, maar tegenover nederlanders zijn ze wel relaxed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: wat heeft die hond daarmee te maken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Tja andere mannen willen me niet, paarden weigeren me ook al.. honden schijnen toch de mens beste vriend te zijn? *trauma* |
|
quote: B.I.E.R. En dan liefst grolsch herfst bok bier =) Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote:Of onkruid, is ook goed. quote:Selectief... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Nee, gewoon Hertog Jan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wedden voor 8 bier dat ik zonder ze aan te raken kan raden hoe groot ze zijn? *steekt handen uit* Ehm, oeps, o sorry, ... Helaas mislukt. [/flauwe humor] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Arme Mayo... |
|
quote: Maar uhh een cupmaat van 8 biertjes umz dat is 4 biertjes per borst of 8 per borst? |
|
quote: dankjewel.. |
|
quote: uhrm we verkorten de sanctie naar 1 week geen sex dan? trouwens volgens mij is sex met egels ook verboden en ja ik ben een zoogdier, uhr ..uh.. ...nm Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nee. Grolschherfstbokbier Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote: Jezus, als we ingewikkeld gaan doen hoeft het van mij niet meer. |
|
quote: *brengt snel zijn huisdieren in veiligheid* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, gewoon Hertog Jan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik schijn ook een zoogdier te zijn, mag dat dan weer wel dan? Ehh okee, ik ga weer aan de schoonmaak in huis. |
|
quote: is het volle maan ofzo , normaal ben je veeeeeel relaxter Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nog steeds? Vanmiddag toch ook al? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mee te leven, al is hj natuurlijk veel heiliger. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |