|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 09-03-2005 20:59] |
|
blijkbaar ja |
|
Maar weggaan dan? Wat denk je? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Jij kakkerlak. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
nja denk dat er gwn nix anders op zit, word toch bna nergens gewilt dus wrm hier wel.. |
|
zakken in broeken??? hoe kun je... nou ehh welkom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Op zich niet zo vreemd, je teksten zijn nogal onleesbaar met al die missende lettertjes enzo. |
|
quote: Heb jij ook zo'n broe.. ehm laat maar hehe |
|
quote: Dat is best goffik en alto. Respect. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-03-2005 21:04] |
|
quote:Klopt. Life's a bitch and then you die. Doei! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Zonde dat je je weg laat pesten. Ik dacht dat je anders was... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
niet minder onleesbaar dan die van mij, Chelman, Snaack ofzo laat der toch, welkom Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Laetersch dan maar! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: HEYHEY!!! Eerst cupmaat vragen he!!! |
|
quote: Moet je m'n zakdoek lenen? Maarre, je hoeft het niet gelijk persoonlijk te gaan opvatten of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: erg leuk om te wete, mense wille blijkbaar nt dat ik mezelf ben maar wel iemand die ik niet ben, en word daarom ook nergens geacepteert, ben anders en dat wille ze niet. mjah Goobye |
|
quote: vraag het maar , doe dan! doe dan! huh?! huh?! huh?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mja, ben nu eenmaal ni zo, word overal wel afgebroke ofz en is ook ni zo leuk iedereen tege me enz kan ik niet alleen tegen op |
|
quote: Ja verrot he, dat ze je daarom niet accepteren. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Klopt. Niemand wil dat je jezelf bent. Aanpassingsvoormogen heet dat. Waardoor ons soort blijft bestaan. Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote: Precies. We vinden je best leuk hoor. Knuffelen? |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Misschien ligt het aan jou. Ga nou maar, voor je hier nog emotionele schade aan overhoudt. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |