|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zware heersch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@ Kwelgeest Vergat ik Sargeist ; ) Moet er zeker bij: Satanic Black Devotion is een super album... A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
quote:Wij verzinnen tenminste geen synoniem voor een stevige vrijpartij die in zijn gewone betekenis kenmerkt dat er normaliter iets uit dat gat komt ... |
|
quote: Mja, das de mentaliteit der belgen. Alles in de doofpot. mvg wk10 |
|
quote:Met Sargeist ken ik muziekaal niet bekent. Maar nu ik weet dat het een side-project van Behexen is ben ik van plan er wat van aan te gaan schaffen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-03-2005 17:48] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Inderdaad, alles goed verbergen, liefst in een afgesloten hok in een kelder ... hmm oude lijken uit een graf halen. |
|
hehe goed, ik ga maar weer tot een volgende mvg wk10 |
|
quote: De oude en de nieuwste vallen een beetje tegen. Satanic Black Devotion is een zeer goed album, maar ik betwijfel of ze weer zoiets zullen maken. A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
quote: wat jullie met poepen bedoelen is voor ons hetzelfde als kakken. Poepen, poepke doen....(straks ) Dus volgens mij doen jullie echt wel rare dingen.... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
ik ben weg... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
rare mensen die belgen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hai ik ben Peter en nieuw enzow en een vriend had me aangeraden hier es even langs te komen dus tadaa! Ik ben net 18 geworden en speel niet in een band maar wil wel graag. Ik speel net een jaar gitaar. Doeg! To kill cats and all that has whiskers! |
|
familie van 666FrEaK666 toevallig? dezelfde achternaam... |
|
Neen. 666 in je gebruikersnaam is dè trend van 2005! Ikzelf zit eraan te denken mijn gebruikersnaam te veranderen in Y6Draig6Goch6. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
dat soort dingen mis ik altijd... maarja ik ben dan ook niet hip. |
|
kw6lg66st dan? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 01-04-2005 17:38] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De tr00ness springt er vanaf... Ik moet zeggen dat het er dan ook wel heel cool uitziet Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Nee niet dat ik weet Bonecollector |
|
quote: Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
lol, ook serieus op ingaan.. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Bonecollector |
|
quote:Kweenie, metal is één grote familie toch? To kill cats and all that has whiskers! |
|
tis bijna hilarisch wie wil er ? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: -Jij- gaat ergens serieus op in, liefje. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |