|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe 'ns ff normaal zeg... Ik zal het ff voor je uitspellen: Dit hier is maar een forum. Hier zitten mensen zich uit te leven voor de lol of uit pure verveling of zo. Als je je daardoor op je kop laat zitten, dan, tsja, ... dan ga je het nog heel moeilijk krijgen in de grote boze buitenwereld... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: he hallo, kom eens op voor je medebelgen enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Aaaah ik wil het niet, ik wil niet.. echt niet.. godverrrrr heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan je zij? Verdomme! |
|
Jongens, doe eens lief voor dat kind. Zij kan er ook niks aan doen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: jij reageert niet meer op mijn posts, dat wordt een maand geen sex met zakken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: GROUPHUG!!!!!!!! Kom op, met zijn allen!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: voor jou altijd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja maar, ja maar ik was aan het worstelen met mijn innerlijke ik |
|
quote:Terug onder die steen waar je vandaan komt jij! Moeten ze maar leren wat eigenwaarde is, weetjewel, Vlaming zijn heerscht gewoon, geliefd of niet. Nouja.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Meer Bier nodig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: uhm hoopje op Chelman dan ook maar gelijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Aleem als ik achter jouw mag staan in de hugh! |
|
quote: You always make me cry |
|
quote: |
|
quote: uhmz ok 2 weken geen copulerende toestanden dan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: kan je nagaan hoe blij je daarna bent Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Waar is dat kind nu? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: *geeft bier door aan Leviathanica, doet ff een stapje naar voren om net buiten het bereik van Rensykdom te staan en roept heel hard naar Chelman of-ie ook mee komt doen in het grote hippie-festijn* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: en ik maar denken dat belgen onderling zeer sociaal waren *egel kruipt terug onder steen* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Volgensmij is ze echt weg gegaan. Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
quote: *lokt de hond Kommm dan kom dan kom dan... |
|
quote: En jij hebt me nogaltijd je cupmaat niet gegeven |
|
quote:Komen we na 5 bier wel achter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |