|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rotterdam is dus HEEL gay |
|
n00b Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Rotterdam is voor negers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: en zwart |
|
quote:Nee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee dat doen ZM-ers voor hun ego .. dan denken ze dara dat ze wel wat zijn ... zie Elfensteen bijvoorbeeld (clasman ofzo op MF) |
|
Ik dacht dat die naar mf was gegaan omdat ie hier al alle vrouwen had afgelopen ? [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 14-02-2005 16:29] |
|
quote: haha... geen idee wie dat is... maar zag dus laatst in t nieuwkomerstopic dat er op 1 dag iets van 12 nieuwe mensen zich hadden aangemeld... Living Each Day Like You're Already Dead |
|
Blastomaniac is de naam. Ik luister o.a. naar metal, rock, punk, hardcore. Bands die ik o.a. goed vind: Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin, Rainbow, Black Label Society, Ozzy Osbourne, Glenn Hughes, Joe Lynn Turner, Whitesnake, Masters Of Reality, Queens Of The Stone Age, Van Halen, Sick Of It All, Madball, Agnostic Front, Lars Frederiksen And The Bastards, Rancid, Social Distortion, The Dwarves, AFI, Fozzy, Morbid Angel, Krisiun, Slayer, Testament, S.O.D., Anthrax, Sepultura, Nile, Angel Corpse, Krux, Candlemass, Lacuna Coil, Dimmu Borgir, Emperor, Arcturus,Immortal, Satyricon, Nine Inch Nails, Ministry en nog veel meer. Ik zit ook nog op school in Zwolle en doe de opleiding Bedrijfsadministratie. |
|
Je komt toch niet te vaak in de Docter he. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik kom nooit in de Docter. |
|
Hou dat vast! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Is het zo`n kuttent dan? |
|
Ik ga voor het derde jaar in Zwolle naar school en ik ben er een enkele keer geweest. En dat wou ik zo houden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ga je het ook gay vinden als ik zeg dat ik voor feyenoord ben en zelf ook voetbal speel? |
|
quote:Daar ben ik voor om je dan gay te vinden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hell Yeahh |
|
quote: Ben er 1x geweest, vond het ook niks. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Jammer dat ik die foto nu niet kan opzoeken... maar he... metalneger Living Each Day Like You're Already Dead |
|
quote: Wie moet jij voorstellen dan? |
|
quote: Living Each Day Like You're Already Dead |
|
quote: Heuj freak! Je oude naam alweer zat? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-02-2005 17:00] |
|
quote: ja best wel... [Dit bericht is gewijzigd door Kissed-By-Death op 14-02-2005 17:01] Living Each Day Like You're Already Dead |
|
quote:Post die maar in Oh My Goth topic .... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |