|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en soms is een steen......gewoon een steen |
|
quote:zulke lange tenen heb ik ook weer niet, doe maar 39 Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
en nu je iq... |
|
quote:jij moet niet zoveel vragen Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: je schoenmaat? |
|
Hehehe, wat een drama hiero. Ga zo door! |
|
quote: Spannender dan t.v. op het moment [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 11-03-2005 23:54] |
|
Ik vind niet dat ze met ons mag boomknuffelen hoor. Ze is zo gemeen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ik ontken alles ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:tuurlijk, nu heb ik het gedaan! In princiepe ben ik de aardigheid zelve,maar ja...wie de bal kaatst Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
post eens in een ander topic, je hebt nu meer dan 50 post gemaakt, er moet n toch wel een wereld voor je opengegaan zijn... |
|
quote: get a life alsjeblieft zeg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en een cursus nederlands |
|
en een bestaan op een ander forum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ben jij er ook weer akelig ventje!! Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Hehe, hij was er al, toen... |
|
quote: nee hoor. tis een lief klein egeltje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: kom maar ...poespoespoes..kom dan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mwah klein , ach ik was ook ooit een noob en een newbee Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ehm newbie schrijf je anders, n00b! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 12-03-2005 14:57] |
|
quote: ik zal nog eens wat liefs zeggen... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nederlands. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ik ga wel mee op de cursus |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |