|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanvang: 20.00 u (tot een uurtje of 2) Entree: gratis www.depluu.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-02-2005 12:38] Bruce Banner |
|
Haha gayness |
|
Ern(e)st goes to jail! Bruce Banner |
|
Proton Motive Force dat is het bandje van een gast die ik ken (eerste heette het Iorgie). Als het goed is gaat ie ook nog ff met een drumstokje of een pincet gitaar spelen...wat een enorme loser Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb Tearful Dawn laatst gezien, vette heerschband! [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 07-02-2005 15:33] |
|
Greycloak,wat deed je die paar keer bij ons in de oefenruimte dan? Voel je vooral niet verplicht hoor om naar die 'gayband' te komen kijken!! hehehe |
|
grey is ook geej maar kan wel goed knuffelen maar tja TD wat moet je daar nou van zeggen he? |
|
Ik zou zeggen, kom het maar es zien (luisteren) en heb dan je mening maar Trouwens, als ik zo in je profiel kijk tja, dan zit er niets anders op dan jou ook geej te verklaren aangezien wij die stijlen spelen [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 07-02-2005 18:29] |
|
ik vind dat ze maar lekker moeten gaan huilen. liefst in de ochtend. |
|
quote: lijst? |
|
quote: Denk dat hij bedoeld dat ze folk/viking nsbm spelen |
|
quote:profiel |
|
Hij? Misschien kom ik nog wel even langs voor Gordon Shumway Project. |
|
quote:hij?..... |
|
Ubergaye flyer. Het valt me mee dat het nog niet eens roze is...hehe. Wat voor genre speelt dat hele Gheyful Dawn eigenlijk? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zij dan, ik check profieltjes niet, en aangezien de voorkeur van laintje naar mannen uitgaat nam ik aan dat jij dus ook man moest zijn |
|
quote:M&M's bietsen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Tof dat je optrteedt .. maar die poster .. godvertering .. ist voor de COC ofzo .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-02-2005 18:36] |
|
quote: oeh! ok dan kom ik ook een keer langs! [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 07-02-2005 18:55] |
|
quote:Hehe dat dacht ik dus ook. Een foto van Gerard Joling die aan de tepel van Jos Brink zuigt had hier helemaal niet misgestaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Helemaal mee eens |
|
ach ja, de flyer is kut..goh, dat is nog eens een goede reden om niet te gaan... Lees je je krant elke dag, of kijk je alleen maar plaatjes? Serieus, als *dat* een reden is om TD meteen maar af te zeiken, dan ben je een ontzettende eikel. Bruce Banner |
|
Maak je toch je eige ghey flyer: |
|
quote: Laaintjuh, ik mag wel een keer langs komen als jullie gaan oefenen he? |
|
quote: Neej het afzeiken doen we omdat jij er in zit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |