![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
neem dan een potlood... ik vindt het ondingen ![]() |
|
quote: Wat een ongelofelijke bullshit zeg. Jezus Gristus... @Odal: Zo'n pen-muis heet een "tablet" en is ongelofelijk handig. Het helpt idd onwijs bij het iets grafischer werk dat je op je computer doet. Ik heb zelf een Wacom en die zijn nogal prijzig als je 'm niet echt nodig hebt. Trust maakt ook tablets, die zijn een stuk goedkoper maar wel van mindere kwaliteit. Wel goed genoeg om uit te proberen of het iets is en of het financieel gezien een slim idee is om een betere aan te schaffen. Je hebt meestal tablets in de maten A5, A4 en A3 (en nog een paar, maar da's een ander verhaal). A5 is wel okay, maar ongelofelijk gevoelig, A4 (heb ikzelf) is in principe de fijnste maat en A3 is onnodig (volgens mij gebruiken vooral architecten A3 tablets). Mgoed, ik heb die tablet nu 1,5 tot 2 jaar en ik kan eigenlijk niet meer zonder. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: jammer dat hijnou juist de lichten en die highlights op de zijspiegel niet uitlegt.. ![]() |
|
Ik heb voor het eerst Photoshop(8) en ik selecteer dan bv een oog met de lasso tool, maar als ik die dan verplaats blijft er een witte vlek over, hoe kan ik 'm verplaatsen dat de foto zeg maar 'intact' blijft? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
nah dat je selecteerd en ctrl+c doet, niet het oog verplaatsen maar ctrl+v doen, dan krijg je het net geselecteerde nog een keertje. ![]() |
|
Heuy! Bedankt!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
neeeee... ctrl J, die moet je hebben... dat zorgt ervoor dat t geselecteerde op precies dezelfde plek in een nieuwe laag staat ------------------------ iemand de nieuwe functie scripts - layers/layercomps to files al opgevallen? die is echt lekker... en layer comps op zich ook ook werelds dat er nu layersets in layersets in layersets kunnen... version cue... vandaag getest en werkt erg relaxed en energie/tijd besparend ------------------------- iemand anders nog leuke vernieuwingen tegengekomen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Bedankt, die werkt beter. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
meel maar als je tegen nog meer vragen oploopt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ok. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ik heb een heleboel textures ( van die naadloos tile-bare plaatjes), maar ik zie niet zo goed waar ik die kan laden.. ik bedoel dus niet pattern definebla In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: fijn, is het ook al mogelijk om layersets in hun geheel te kopiƫren? Das pas een meerwaarde. mvg wk10 ![]() |
|
dat was al mogelijk hoor! ctrl click ( voor wintendosukkels rechtermuisknop) en dan duplicate layerset.. eventueel een andere document selecteren als je de gehele set naar een ander document ( openstaand op new!) wil kopieren... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Dit is van de site van turisas, lijkt me fotoshop, maar ziet er best goed uit. ![]() http://www.turisas.com/mainpage.html Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
ik denk dat het echt is hoor. ![]() |
|
Dat zwaard zit waarschijnlijk aan die helm vast. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ja ik denk het ook... ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
ik hoop dat t echt is In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik heb versie 6, zie ik net. Mis ik echt veel? Ik vind 6 nog steeds moeilijk geoeg. ![]() |
|
nu: cs oftewel ps8.. in de tussentijd nieuw (o.a.): 7: paletopies bovenin file browser tool presets spelling correctie brushes behoorlijk aangepast hide guides nu onder ctrl/apple+; ipv ctrl/apple+' pleister/healing tool dingen bij je batch functies extra liquify (of zat dat al in 6?) zelf patterns maken een paar kleur en curve dingetjes cs: layer comps version cue scripting toestanden (erg fokking handig!!!) 16 bit plaatjes verwerken color match zelf shortcuts maken log file van je document weer meer van die automatische functies dingen direct naar flash exporteren text op een pad betere histogramfuncties realistische blur voor (landschaps)fotos filterpreview compleet veranderd In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Overduidelijk! ![]() ![]() |
|
Zijn er nog boeken aan te raden (niet van die teringdure) om wat beter met photoshop om te leren gaan? ![]() |
|
wat dacht je van t boek/het digitale gedoe wat standaard meegeleverd word... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
alsof ik dat heb ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |