IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Photoshop Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 12:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zo, weer terug naar je gestuurd, resolutie was prima in orde!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-02-2006 12:45 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Je hebt nog een keer mail van me, of ie alsjeblioeft iets meer grijs kan dan zwart ivm details die nu wegvallen..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 12:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en weer terug


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 13-02-2006 12:49 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 12:38 schreef Murdering Monk het volgende:
1400 dpi is toch wel hoog genoeg mag ik hopen?

Als opdruk voor een boeing moet dat voldoende zijn.


mvg wk10


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-02-2006 12:53 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hey Spectre, kei bedankt, hij is perfect zo. Als ik je nog ooi erens irl tegenkom krijg je ff een of iets van me!!


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 12:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

op zijn minst


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-02-2006 13:32 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hey spectre, kan ik jou vanavond nog een bestandje mailen? Is alleen ons logo, moet ook verscherpt worden en de contrasten enzo, en de omgeving erachter moet zwart gemaakt worden. Heb je daar toevallig ok even 5 minuten voor over?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-02-2006 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

tering hé, dat worden al veel pilsjes dan! Stuur maar op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-02-2006 16:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Sterker nog, je krijgt straks een mailtje waardoor je misschien wel heel veel ken kopen. We moeten namelijk ook een site hebben, maar dat lees je wel in die mail


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 8:41 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

En je hebt weer mail


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2006 17:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hoe kan je bij photoshop bv de achtergrond "onzichtbaar" maken, of te wel: geen achtergrond, alleen het plaatje?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2006 17:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je ken die lagen toch uitzetten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2006 17:16 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is een ingescanned plaatje die ik aan het bewerken ben, dus maar 1 layer :-/


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2006 17:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

uitknippen dan, tenzij de achtergrond een egale kleur heeft, dan kan het misschien anders.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2006 17:18 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is bijna volledig wit, de achtergrond.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-04-2006 17:21 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht




Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2006 17:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Thanks, ik ga het doorlezen en proberen!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-04-2006 17:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

magnetic lasso...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-04-2006 17:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 12:49 schreef windkracht10 het volgende:
Als opdruk voor een boeing moet dat voldoende zijn.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2006 17:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Geweldig, het is gelukt! Na veel puzzelen kwam ik eruit.
Heel erg bedankt Mike!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2006 0:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hmm, als ik dat paatje, waar ik het eerst over had, op sla, en hem op een site plaats, krijgt hij als nog een witte achtergrond?


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-04-2006 0:38 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Opslaan als gif of png.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 22-04-2006 0:39 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

niet als png, wordt door meerdere browser niet ondersteund


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2006 0:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Niet als jpg? Dank.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 22-04-2006 0:42 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

-jpg heeft geen transparantie
-png heeft wel tranparantie maar wordt niet overal door ondersteund
-gif heeft transparantie en wordt naar mijn weten overal door ondersteund. let wel op je 'matte', die moet je instellen op de kleur waarop het plaatje komt (standaard staat ie op wit, maar stel dat je het plaatje op een zwarte background zet, dan zie je alsnog aan de randen allerlei witte pixels. in dat geval dus een zwarte matte)

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 22-04-2006 0:42]


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen