![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
zo, weer terug naar je gestuurd, resolutie was prima in orde! ![]() |
|
en weer terug ![]() |
|
quote: Als opdruk voor een boeing moet dat voldoende zijn. mvg wk10 ![]() |
|
Hey Spectre, kei bedankt, hij is perfect zo. Als ik je nog ooi erens irl tegenkom krijg je ff een ![]() ![]() |
|
op zijn minst ![]() ![]() |
|
Hey spectre, kan ik jou vanavond nog een bestandje mailen? Is alleen ons logo, moet ook verscherpt worden en de contrasten enzo, en de omgeving erachter moet zwart gemaakt worden. Heb je daar toevallig ok even 5 minuten voor over? ![]() ![]() ![]() |
|
tering hé, dat worden al veel pilsjes dan! Stuur maar op ![]() ![]() |
|
Sterker nog, je krijgt straks een mailtje waardoor je misschien wel heel veel ![]() ![]() ![]() |
|
En je hebt weer mail ![]() ![]() |
|
Hoe kan je bij photoshop bv de achtergrond "onzichtbaar" maken, of te wel: geen achtergrond, alleen het plaatje? ![]() |
|
je ken die lagen toch uitzetten ![]() ![]() |
|
Is een ingescanned plaatje die ik aan het bewerken ben, dus maar 1 layer :-/ ![]() |
|
uitknippen dan, tenzij de achtergrond een egale kleur heeft, dan kan het misschien anders. ![]() |
|
Is bijna volledig wit, de achtergrond. ![]() |
|
Probeer dit: http://www.phong.com/tutorials/mask.tree/ ![]() |
|
Thanks, ik ga het doorlezen en proberen! ![]() ![]() |
|
magnetic lasso... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Geweldig, het is gelukt! Na veel puzzelen kwam ik eruit. Heel erg bedankt Mike! ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm, als ik dat paatje, waar ik het eerst over had, op sla, en hem op een site plaats, krijgt hij als nog een witte achtergrond? ![]() |
|
Opslaan als gif of png. ![]() |
|
niet als png, wordt door meerdere browser niet ondersteund ![]() |
|
Niet als jpg? Dank. ![]() ![]() |
|
-jpg heeft geen transparantie -png heeft wel tranparantie maar wordt niet overal door ondersteund -gif heeft transparantie en wordt naar mijn weten overal door ondersteund. let wel op je 'matte', die moet je instellen op de kleur waarop het plaatje komt (standaard staat ie op wit, maar stel dat je het plaatje op een zwarte background zet, dan zie je alsnog aan de randen allerlei witte pixels. in dat geval dus een zwarte matte) [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 22-04-2006 0:42] ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |