IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Photoshop Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-08-2002 14:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2001 14:14 schreef Vargen666 het volgende:
Officieele site van ASiDesign:

www.asidesign.nl


Dude, is dit een Flash-tentoonstelling? (Zo ja, dan niets aan de hand.)
Ik begrijp dat als je alleen Flash tentoonstelt je geen "View No-Flash version" linkje aan het begin nodig hebt maar een linkje ergens in een hoekje naar een uitleg voor de user had wel zo netjes gestaan IMHO.

No offence maar als sites mij DWINGEN om Flash te gebruiken om het te betreden vind ik het de moeite al niet waard.



Artikel over waarom Flash eigenlijk zo kut is.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 16-08-2002 16:01 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 13:06 schreef humanator het volgende:
omdat je nooit het geen selecteerd wat je wilt, ok... met een egale kleur kan het redelijk goed, maar probeer maar eens een voorwerp van een achtergrond te krijgen wat niet uit 1 kleur/structuur bestaat


Beetje met tolerance stoeien.




humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 16:04 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 augustus 2002 16:01 schreef Bonnie het volgende:
Beetje met tolerance stoeien.
hobby


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 16-08-2002 16:23 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 16:04 schreef humanator het volgende:
hobby


klopt.




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2002 2:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Over getalenteerd shoppen gesproken.


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 22:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vraagje , wat bedoelen ze met
Link de tekstlayer met de achtergrondlayer. Klik op het vakje naast het oogje. Er verschijnt nu een link figuurtje??


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 22:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 22:15 schreef Orion het volgende:
vraagje , wat bedoelen ze met
Link de tekstlayer met de achtergrondlayer. Klik op het vakje naast het oogje. Er verschijnt nu een link figuurtje??


je ziet dan een kettinkje in dat vakje staan en dat betekent dan dat ie gelinkt is met de gelesecteerde later


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 22:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe krijg ik dat ervoor dan


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 22:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Je zegt het zelf al in de post hiervoor: op het vakje klikken


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 22:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

HUH ik snap er niks mer van welk vakje hoe link ik het


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 22:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht



Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 22:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe krijg ik dat ervoor?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 23:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

[begintongeduldigteworden]

op de plek waar in het voorbeeld in het rode cirkeltje het linkje staat, staat bij jou als het goed is niks: DAAR klikken!

[/begintongeduldigteworden]


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-03-2003 23:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[spijtmemode]
ik krijg dat hele layers geval er niet voor normaal stata dat recht maar ik heb die schermpjes er niet voor en weet niet meer hoe ik ze tevoorschijn kan halen
[/spijtmemode]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-03-2003 23:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik snap geen kont van wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat je het layerspalet kwijt bent, kun je em ZO:



weer tevoorschijn toveren!


Aanvinken dus...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-03-2003 2:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Is dat photoshop 7? en zo ja, is die fijn?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-03-2003 2:34 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Vraagje (ongetwijfeld naar de bekende weg, maargoed..) Wat is de meerwaarde van Photoshop boven (bijv.) Paintshop pro?

Die adobe prog's zijn zeker fijn, maar bijvoorbeeld dat opstarten duurt al veelste lang...


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 06-03-2003 7:59 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 6 maart 2003 2:01 schreef Claw het volgende:
Is dat photoshop 7? en zo ja, is die fijn?

7 is prima. kan nog niet echt hele grote verschillen merken maar... ok...


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-03-2003 8:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 maart 2003 2:34 schreef Bintmeister het volgende:
Vraagje (ongetwijfeld naar de bekende weg, maargoed..) Wat is de meerwaarde van Photoshop boven (bijv.) Paintshop pro?

Die adobe prog's zijn zeker fijn, maar bijvoorbeeld dat opstarten duurt al veelste lang...


Laten we het er op houden dat het niet voor niets is dat alle professionele graphische 2d dingen in photshop worden gemaakt en niet in paint shop pro.

Als je alleen basisfunctionaliteit zoekt, kun je er voor kiezen om een simpeler pakket te nemen, maar photshop is niet veel ingewikkelder dan een ander Paint programma. (als je je bij de basis dingen houdt)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-03-2003 11:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 2:01 schreef Claw het volgende:
Is dat photoshop 7? en zo ja, is die fijn?


Dat is idd PS7 ja en ik vind em prima werken. Ik heb ooit heel ff met PSP gewerkt, maar die vond ik net wat minder prettig werken dan PS, dus

Daarbij, mijn grote voorbeel (www.seempieces.com) werkt nog met photoshop 4!!!).


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-03-2003 15:00 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

^_^ Ik heb net precies de plugins gevonden die ik zocht. Voor diegenen die er nog nooit van gehoord hebben, misschien eens interessant om te bekijken. www.autofx.com (d/ls op kazaa).

Kijk maar eens bij Dreamsuites + Gelseries. Ik was altijd al naar iets op zoek dat zilver kon maken of hele aparte kleuren.




mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-03-2003 15:31 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 6 maart 2003 11:01 schreef Shredhead het volgende:
Dat is idd PS7 ja en ik vind em prima werken. Ik heb ooit heel ff met PSP gewerkt, maar die vond ik net wat minder prettig werken dan PS, dus

Daarbij, mijn grote voorbeel (www.seempieces.com) werkt nog met photoshop 4!!!).


Tja, dat kan, het is ook een uitermate getalenteerd persoon die Travis...

Voor iedereen hier op het forum denk ik dat het absoluut onnodig is om met photoshop aan de gang te gaan.

(Op de webdesignersclan na dan. )


Dit slaat nergens op.


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 13-03-2003 16:46 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Werk nu al 9 jaar met Adobe Photoshop....zelf ben ik ook erg fan van Adobe Illustrator, voor het maken van kleine illustraties en logo's...werkt buitengewoon goed samen met Photoshop (logisch; alletwee van Adobe)

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-03-2003 16:46]


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 14-03-2003 11:35 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik zit me altijd te ergeren aan het feit dat photoshop net beter met transparantie om te gaan is dan fireworks mx, doch als ik een flash presentatie wil maken met een graphic dat transparantie bevat moet ik wel met fireworks aan de gang. In flash mx bestaat wel de optie tot het importeren van *.psd's maar de transparantie bewaard ie toch niet. *erger, erger*

Is er toch een manier waarmee ik graphics gemaakt in photoshop met transparantie ook in flash gezet krijg, zonder dat de transparantie weg gaat???

p.s. transparent gifs zijn geen keuze - die laten van die stomme witte puntjes achter wat ik ook doe




FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-03-2003 11:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 11:35 schreef Argentumfeles het volgende:
Ik zit me altijd te ergeren aan het feit dat photoshop net beter met transparantie om te gaan is dan fireworks mx, doch als ik een flash presentatie wil maken met een graphic dat transparantie bevat moet ik wel met fireworks aan de gang. In flash mx bestaat wel de optie tot het importeren van *.psd's maar de transparantie bewaard ie toch niet. *erger, erger*

Is er toch een manier waarmee ik graphics gemaakt in photoshop met transparantie ook in flash gezet krijg, zonder dat de transparantie weg gaat???

p.s. transparent gifs zijn geen keuze - die laten van die stomme witte puntjes achter wat ik ook doe




je kunt in flash je plaatjes ook transparantie geven dmv _alpha


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen