|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha wat dan haha Chroom Kersje; [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 13-01-2009 15:24] |
|
quote: werreke ... |
|
... |
|
ben ik een keer serieus, is t weer ongeloofwaardig |
|
wat doe je dan |
|
quote:Pasop je taal gebruik N straks heb je en ban an je broek hangen hahahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ej, Tooooon, sowwy, niet doorvertellen hoor! Boeiender |
|
Mr.N heeft kredietwaardigheid nark.. jij totall none. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Waar baseer jij dat dan op dude, je kent mij helemaal niet en Mr. N wel o, ja je krijcht noch de hatelijke groeten van me terug hahahahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehehe, lenen.nl, voor al uw kredietwaardigheid. Oh, Litha zoekt trouwens nog foto's die ze kan bewerken in Photoshop, dus lijkt me een goede kans om van alle foto's jouw blote reet af te shoppen Toon. Boeiender |
|
quote: fuck, ik dacht dat je slimmer was... Ik ben uiteraard full time pizzakoerier.. tjoh, kommop hee wat de godsamme zou ik nou doen om mn brood te verdienen. ps t kantoor is ingericht, volgende week niet meer thuiswerken! als de boel volgestopt is met stroomvretende shizzle meer foto's |
|
quote:Of juist te acsentueren (spelling) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Goed bezig Aarco. Boeiender |
|
quote: wie de godverdomme is dan weer nark? voor je t weet heb ik weer een ban aan mn arie omdat de boel weer verwarrend is voor de moderneters hier |
|
quote:Das Snark zonder s of mark met een n zonder m om ut ff duidelijk te maken, kan dr ook nix aan doen leer er maar mee te leven zij de dokter Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat is nu Tony.... dislect en dom zwetser klasse 1. Boeiender |
|
quote: zekers 20m2, vet groot hoekbureau voor mn aso-dubbele werkplek, + ruimte voor een stázjèr, eigen keukentje, ruime vergadertafel etc... |
|
quote: quote: ah fijn, klinkt als een goeie vent! |
|
nu weer photoshoptijd hoesje voor een bandje dat nu bij de drukker ligt |
|
quote:Viking blood zal het niet met je eens zijn maar ik ben blij dat je er zo over denkt Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja, oke, stom van me. Dus jij shopt de hele dag... |
|
quote: vikingblood houdt van polen en wil later michael knight worden... .. daarbovenop vraag ik me af of we mensen met down zo serieus moeten nemen |
|
Over Knight gesproken. Stond net hier op. Paps kijkt t. |
|
quote: normaal gesproken zo'n 12 uur per dag achter de computer... vorige week veel buiten de deur geshopped ( ikea, gamma, praxis)... over shoppen, ik heb afgelopen jaar www.gephotoshopped.nl (en nog wat variaties) geregistreerd.. daar moet ik komend jaar toch es wat mee gaan doen |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |