![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja donders gaaf Wilfred!! Netjes!! ![]() ![]() |
|
Hahaha, geweldig! Prisoners, Families and Friends ... Were you in the Visiting Room? ... On Vacation? With Composite Magic Photos you Could NEVER Tell The Difference! Are you tired of seeing you and your family in dozens of photos taken in the Visiting Room over the years ... all with the same old boring Visiting Room backdrops? Photos Beyond The Wall now offers what you've been waiting for ... We take you out of the visiting room and place you "inside" the romantic or exotic location of your choice! ![]() + ![]() = ![]() http://www.friendsbeyondthewall.com/pbtw/photos.html ![]() |
|
vakantie kleurtje ![]() |
|
uhuh. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zoals een geniale Amerikaanse senator ook al zei: 'Laat alle zwarten abortus plegen, dan zal je geen criminaliteit meer hebben.' [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 08-10-2005 14:21] ![]() |
|
Vanavond weer even bezig geweest met een stukkie artwork. Gewoon "voor de lol". Hier een detail van het geheel (maar ook het centrale deel) daarvan! Eater Of The Dead ![]() ![]() |
|
ziet er tof uit collega! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Is het niet veel leuker om een fotof*ck topic te starten (k ben hier ff nie geweest, maar dacht het niet al te zien staan) Het id van fotofucken is dus de foto van iemand van t forum (en die zijn er genoeg) verbouwen... (ik heb zelf helaas geen photoshop) K zal kijke of k ff t baab topic ervan kan vinden babylonische fotofuck-topic [Dit bericht is gewijzigd door Elsjefiederelsje op 09-02-2006 19:29] I rest my case ![]() |
|
![]() |
|
quote: bij ons op t werk zeggen ze "eerst kijken, dan zeiken" ........ ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
ff update van het stukkie artwork: ![]() Moet nog een beetje ingekleurd worden en detail aangepast/toegevoegd worden! ![]() |
|
quote: Jeetje wat een genie ![]() ![]() |
|
quote: Bloemkool is geen fruit ![]() ![]() |
|
er is volgens mij een functie verdwenen in PS CS2... de functie om gelinkte lagen naar een nieuwe laag te mergen(met behoud van de losse lagen zelf) is er volgens mij niet meer (lnieuwe laag maken, deze linken met de lagen die je samen wilt voegen en dan terwijl je alt en shift ingedrukt houdt 'merge linked layers') [resultaat: alle losse lagen bestaan nog maar je hebt een soort snapshot van de geselecteerde lagen gemaakt] dezelfde functie met merge visible werkt nog wel [resultaat: in de nieuwe laag maak je een gemergte plaat van t totale document] ik gebruik dit constant en daarbij is dit een wezenlijke reden om niet over te stappen... weet iemand of dit wel kan en waar dit zit/hoe dit nu heet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
volgens mij bestaat die niet meer idd....heb zelf cs2 en ik mis die optie zullen we maar zeggen.. shift + alt--> create clipping mask/ ![]() |
|
quote:Uhm, wat ik uit je beschrijving haal is dat 'Group layers', of zit ik verkeerd te denken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Super ~! ![]() |
|
quote: nee das heel wat anders, misschien als ik er een actie van maak in cs en dan de actie laden in cs2... es kijken of dat werkt... dan maak kan ik die functie blijven gebruiken... morgen proberen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
gevonden.... beoogde lagen selecteren en dan ctrl alt E doordat je de lagen anders benaderd in cs2 en je nu meerdere lagen tegelijk kan selecteren is die functie nu directer geworden... ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Even een vraagje, wij hebben een handgetekende demo hoes, die heb ik ingescand. Is er hier iemand die ervaring heeft in het "digitaal" maken van het beeld? Dwz, alle oneffenheden uit de kleurverschillen. Snapt hier iemand wat ik bedoel? EN is hier iemand beried om me tips te geven, en het liefst om het voor me te doen, ik ben zo kleurenblind als wat... De afbeelding moet gebruikt worden om in zwar wit/grijstinten als demo hoes en als tshirt opdruk. ![]() |
|
stuur maar naar me op, fix ik het wel zoals jij het vertelt is het 5 min werk, vandaar [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-02-2006 12:09] ![]() |
|
Je hebt mail ![]() ![]() |
|
wel hoog inscannen hè In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
1400 dpi is toch wel hoog genoeg mag ik hopen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |