|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wil hem wel even voor je omzetten, als je me de afmetingen geeft die ze willen hebben maak ik een TIF 300 DPI, kwaliteit gaat wel omlaag aangezien het bestand flink opgeblazen moet worden om 300DPI te behalen op een beetje redelijk formaat.. maar als je op een zwart shirt gaat drukken is het denk ik het mooiste om alleen 1 rode steunkleur te gebruiken en de tekst + illustratie dus uit te snijden en aan te leveren met een transparante achtergrond.. Dan het liefst in vectoren, dan heb je ook geen last van kwaliteitsverlies.. Neem je genoegen met met enkel opblazen tot het juiste formaat en omzetten naar 300DPI, dat kan ik wel even doen. Als je tot na Graspop kan wachten wil ik het laatstgenoemde ook wel voor je doen.. heb je meer haast dan zul je iemand anders moeten vinden |
|
quote: Als t door iemand anders is gedaan, misschien heeft die persoon het origineel nog in groot formaat. Over het algemeen worden worden logo's, artwork ed in hoge resolutie (of in vectoren als t logo's betreft) gemaakt. |
|
@Carnagath: het plaatje ziet er vrij simpel uit, moet nog wel binnen afzienbare tijd over te trekken zijn in Illustrator.. |
|
Oh ja hoor! Binnen een half uur moet dat lukken. Die "blaadjes" zijn simpel. Hoeft maar 1 keer en dan kopieren en roteren. Die skull is ook simpel. Letters nemen t meeste werk in beslag. Heb geen idee welk lettertype t is (of t er uberhaupt wel een is)! |
|
quote: Bedankt alvast Er is niet echt veel haast bij. Vraag de maten even na en laat het binnenkort weten. |
|
zeker. max 30 min. de letters zijn het meeste werk. |
|
NB: Eigenlijk moet je even langs bij de drukker om een kleurenwaaier vragen en de juiste kleur uitzoeken, aangezien je maar een kleur drukt kun je echt een mooie kleur rood uitzoeken (in tegenstelling tot bij full-colour artwork waarbij het altijd minder mooi uitvalt) .. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 14-09-2005 12:07] |
|
Ziet er wel okee uit. Gelukkig sta je er dit keer niet zo vreselijk gay poserig bij Zenial |
|
HAHA! Ik leer met de jaren |
|
ziet er goed uit willie.. wat ziet mathieu er verdrietig uit? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HAHA! Dat is zijn truie gezicht denk ik! Maar dank je wel! |
|
waarom zet je die lijnenstructuur uit de binnenkant niet ook over die foto? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik vind het mooi Wil On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
kan iemand mij hier vertellen hoe ik een plaatje/tekst over een blikje, met het juiste perspectief erin, geplakt krijg zonder dat ik 3d transform hoef te gebruiken? |
|
Print het uit op een stickervel en plak het op een blikje. Ja, ja...hier heb je niks aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oh well, i might just do that! |
|
quote: photoshop cs2 --> wrap In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
daar beschik ik binnenkort over.....nu moet ik het nog even doen met Photoshop 7.0 en/of CS. Beschikt deze laatste ook over wrap? |
|
nope, das een nieuwe functie in cs2 probeer t anders met sheer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zo, hoes van Carnal Leftovers is naar de drukker! Ergo: helemaal af, haha!!!! Cd-print: Achter- en voorkant: Binnenkant: Inlay: |
|
vet! mvg wk10 |
|
vetteshit |
|
Ziet er mooi uit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |