|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank u. |
|
whahaha, die is echt leuk! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hier nog 2 van Schumi.. the only pleasure is pain |
|
Ah ik heb die van marco ook nog. Zal ik die plaatsen Vampire Girl? |
|
quote: Toch niet die vunzige hè?? the only pleasure is pain |
|
nee die met de kapsels. |
|
Niet lullen, posten die hap! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hold your Horses. effe uploaden Foto's gemaakt door Vampire Girl [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 05-12-2001 15:35] |
|
Ik heb vroeger ooit eens een Monty Python achtig filmpje gemaakt met Lars Ulrich en Ozzy in de hoofdrol (ook gefotoshopped)... Zal eens ff kijken of ik die nog ergens heb staan... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Correctie foto's gemaakt door the Trooper. the only pleasure is pain |
|
Ik heb Vargen en mij ook gefotosjopt. Komt ie: Dit slaat nergens op. |
|
hahhahha ik herkende jullie niet eens meer... gaan jullie ook een x strak in pak naar escape, Linda en ik wel een x Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik wil wel een keer een echt mooi pak, deze is lelijk... Dit slaat nergens op. |
|
Ikke ook. |
|
eheh wel grappige plaatjes! op school heb ik een module photoshop gehad, was wel kewl. als je dat met 3dStudio Max combineerd kan je echt wel mooie plaatjes maken!! BEHHH! |
|
Ja ps blijft een leuke bezigheid.. Ik heb het zwaremetalen logo 'verkerstmist' dus als je denkt, welke ei heeft ons logo verprutst, dat was ik |
|
Ish welle leuk progje ja! Doe ik veel van me foto's mee |
|
Ik ben een paar zaakjes vergeten... ééntje moet echt wel vrij eenvoudig zijn, stel, je hebt een half volle maan ofzo, als afbeelding dus, enne ik haal de achtergrond weg, maar dan is mn foto nog steeds vierkant ipv rond, hoe krijg ik de achtergrond effectief WEG?? Normaal doe je zoiets met crop, maar dit werkt hier niet... |
|
Nieuw plaatje openen, zorgen dat het transparant is, maan in het oude plaatje selecteren op de een of andere manier en in het nieuwe plaatje plakken, verder kom ik ook niet. |
|
ik ben ook een paar weken begonnen met fotosoep en het lukt wel aardig vind ik, heb alleen nog niks gesafed, zal dat ooit wel eens doen en ik zal het dan hier wel eens neerzetten. |
|
quote: Hmm, nee, dit is niet van toepassing... |
|
tis een schoolvak, dus ja... |
|
't WORD m'n werk |
|
Gebruik het regelmatig. Ik pruts zelf websites in elkaar en ik heb enkele cd-lay outs gefotoflopt |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |