|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: een singel intel kan het wel aan liggen... Ik heb zelf geen problemen met lange laadtijden maar ik heb dan ook een intel core 2 duo.... Maarja ik gebruik eigenlijk nooit indesign... |
|
ik geloof dat ik ook duo core heb maar volgens mij waren de oude macs athlon ofzo kan dat? |
|
quote: Dat kan wel ja maar naar mijn weten is intel beter dan athlon... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 04-04-2008 16:43] |
|
Die sterretjes in het haar had ik niet gedaan, verder erg goed gelukt! |
|
Ik twijfelde of ik die erin zou houden ja.. maar vond t anders zo kaal |
|
ik zou die vieze glow om t wicht zelf een berg anders doen.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 19-11-2007 16:05] |
|
|
|
Vintage stijl. En een bolletje er bij geshopt! Woepie!!! [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 12-12-2007 21:03] |
|
quote: Je had alleen je handje effe om moeten draaien op dat bollegie... |
|
quote: Lithaaaaaaaaaaaa! Mooi hoor! @ LL, het is een magisch bollegie, snap dat dan! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
zo klopt hij toch wel aardig? edit: ohnee ook nog links-recht gespiegeld [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-12-2007 1:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Erg tof gedaan inderdaad! Verrassend triviaal |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
n stuk mooier zo!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
o en vintage is stom! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Jezus Christ, deze is echt zeldzaam lelijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hand draaien? Ik grijp er naar. Ik weet niet hoe jij grijpt? |
|
quote: Zoals alle gothics graag op de foto staan, met open hand en dan tadaaaaa er zweeft een bol boven mn hand. |
|
quote: Beetje truttig wordt ie dan. |
|
quote: Op... het... bolletje... Oftewel het bolletje spiegelen want zo klopt die reflectie niet. Ka-me-ha-me-aaaah Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |