![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Succes. quote: Toch best apart. ![]() |
|
quote:Pasmaarop je hebt zo een ban aan je broek voor dit soort onzin, heb het zelf ondervonden, kreeg ik een mailtje van em met als afsluitende medede ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
hij is de reden dat ik nu snark gebruik... hij had mn aaaarco account gesloten omdat dat een kloon adres van snark zou zijn. heerlijk sukkelgedrag was dat hahaha.. verder bekijkt heer vikkingpus t maar, ik ben niet te bannen! ![]() |
|
quote: dus je komt stagelopen, leuk! ![]() |
|
Ohja? ![]() ![]() |
|
quote:Wat gaaf!!!!! Om die zelfde reden heet ik nu nark hahahahaha hebben we m mooi tuk met z'n tween hahahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
dan had sjaakie eigenlijk sjark moeten heeten... ![]() |
|
quote: oke deal! ![]() |
|
quote:Zou dat dan mark zijn hahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: ... ![]() |
|
quote: je valt in herhaling... ![]() |
|
... ![]() |
|
quote: Sprakeloos? Terwijl je bij Snark denk ik best wat kan leren als je wilt kunnen photoshoppen. ![]() Boeiender ![]() |
|
Waar is dat? ![]() ![]() |
|
reeuwijk/gouda ![]() |
|
Ah ![]() ![]() |
|
quote: Hmmm t water ziet er gewoon niet realistisch genoeg uit. Heeft iemand tips hoe ik dit er wat beter uit kan laten zien?? ![]() |
|
Ja, stoppen.... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Mooi is het wel, maar ergens lijkt het ook wel op huishoudfolie. ![]() ![]() |
|
quote: Never! ![]() ![]() quote: Ja, daarom wil ik t dus ook verbeteren, want dat vond ik ook. Het moet meer op water lijken.. [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 16-01-2009 14:10] ![]() |
|
Laat eens zonder jurk zien, wellicht dat er dan iets in ons opkomt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hmmm...daar moet ik me toch aansluiten bij onze Staalman... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
het is nu een jurk geheel van spatwater... een afbeelding van water nemen, daar een golf/stroom/gedeelte uit halen ( gewoon een rechthoekig stuk), dit tussen de laag met het mevrouwtje en de spetterlagen plaatsen, beetje spelen met de warp tool, her en der waar er 'alleen spetters' moeten zitten een beetje maskeren zodat de jurk meer van 'echt' water is is misschien een optie ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |