|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gelukkig ga ik vaak naar Polen..en dan kom ik toch echt door Duitsland....vroeemmmmmmmmmmmmmmmmm Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat maakt het dan weer leuker ja, kun je elke keer weer een nieuw record proberen neer te zetten |
|
Yeah, kevooooorrr!!! |
|
quote: Cool. Net niet oud genoeg voor de blauwe nummerplaat? |
|
Jawel. Maar te lam om die te laten maken |
|
Eindelijk mijn auto opgepoetst en wat fatsoenlijke foto's gemaakt! |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Wat moet zoiets kosten? Bruce Banner |
|
quote: Jij rijdt daarin? Wat is er met die mini gebeurt? |
|
@ Valorian: Very nice! Mijn broer heeft er ook een. Kun je met je volle gewicht op de motorkap gaan zitten zonder dat ie ook maar iets meegeeft. |
|
Hey Val, die Volvo glimt nu zó hard dat je haast op elke foto staat! Nog steeds een toffe bak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bijna in een Volkswagen Polo Coupé 1,3l Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Geen eigen auto nog.. Ik mag in de nieuwe Renault Laguna en de Citroën C2 van mn ouders rondracen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Valorian, ik ben echt jaloers, die Volvo is gewoon machtig! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Heeey dat is vandaag! Sleeejooor! |
|
quote: Ach ja, was tijdens het fotograferen meteen maar eens aan het kijken hoe de dagteller nou precies op nul ging, en met zo'n blasphemisch groen lichtje erachter kon de 666 natuurlijk niet uitblijven he |
|
Zo een, dit is niet de mijne, maar ziet er juist hetzelfde uit. Tweedehands gekocht vorige zomer. 1998 Hyundai Excel, donkerblauw. Maximum snelheid die ik ermee gehaald heb ... 170. Maximum snelheid die ik ermee gehaald heb, zonder schrik dat de motor elk ogenblik kan ontploffen ... 140. Maarja, het heeft een stuur, 4 wielen en een rem ... veel meer heb ik niet nodig op dit moment, kan me echt geen duurdere wagen veroorloven. |
|
Zwaar heerschende bak, valorian! |
|
Wat Wim zei. Vette Volvo! Achterwielaandrijving hè? Wat zit er in het vooronder? |
|
quote: Een B18 motor, 1.8 liter dus, maar qua vermogen uiteraard niet te vergelijken met moderne motoren. Verder een enkele carberateur (alleen de GT versie had een dubbele), 4 versnellingen (en dat hoor je wel op de snelweg , rijd op gas en benzine. En wat er verder onder de motorkap zit: ruimte, veel ruimte. Immers niet de hele elektronica-winkel die in een moderne auto zit. Bij zo'n auto heb je alleen een schroevendraaier nodig om een lampje te verwisselen, hoe vaak zie je dat nog Voor woon-werk verkeer probeer ik zo'n beetje onder de 110 te blijven, om de motor niet teveel toeren te hoeven laten maken, en het scheelt behoorlijk in verbruik en lawaai. Maar als ik ergens langs wil zit ik ook zo op de 120, en eventueel kan ik doorrijden naar 140, maar dat wordt wel erg veel toeren en lawaai en ik wil eigenlijk de motor een beetje sparen.. (de max. snelheid van de auto heb ik dan ook nog niet uitgeprobeerd). Een overdrive zou wat dat betreft enorme uitkomst bieden, maar die zijn zeldzaam en prijzig. Een andere optie is een 5-bak uit een latere Volvo serie inbouwen, een stuk goedkoper maar wel weer meer aanpassingen en dus arbeidsloon, en er gaat dan wel een groot stuk van het originele karakter van de auto verloren natuurlijk. Een markant detail: een variant van deze motor houdt op dit moment het wereldrecord, zit op zo'n 4 miljoen km ergens in Amerika (een B18 uit een P1800 (Volvo's 'sportwagen' net voor de introductie van de Amazon). |
|
Ideetje voor je Vincent... http://video.google.com/videoplay?docid=670148069286065499&sourceid=zeitgeist 220km/h in een Amazon. |
|
quote: Die is gaaf ja, flink gepimpt. Hier staat het hele verhaal en foto's van de motorruimte: http://www.volvoadventures.com/122B23Turbo.html |
|
Hee Vincent gave wagen! Vraagje, heb je de foto's van Kings Of Metal al online ergens? Zou je mij die rare foto van mij willen mailen? |
|
Posten is beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |