|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor 11 uur per dag wel ja.. quote: Exact Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wat is er allemaal kapot aan? Ik wil wel even een tijdelijk ragbakje. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik rij op mn prachtige gepimpte fiets... en daar ben ik trots op |
|
quote: er is niks kapot aan, maar of ie nog lang heel blijft, daar durf ik geen antwoord op te geven de uitlaat kan er in ieder geval niet meer onderuit vallen, die hadden we laatst op de snelweg achter de auto aan hangen You suck and that's sad |
|
Sinds vandaag is de Peugeot Partner de deur uit. Komende week komt er een nieuwe Ford Fiësta (donkerst blauw) voor in de plaats. |
|
Ik heb sindskort een VW Polo 1.3 Optrekken gaat wat traag, maar hij is erg zuinig in gebruik en alles voelt degelijk aan voor zo'n klein bakje. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Auto's rijden alleen maar in de weg, dus alleen voor het werk rij ik een VW transporter T4, en als ik wat zwaars moet halen of zo. geef me verder mijn vertrouwde motor maar Death is just the beginning |
|
Toyota Star Slet... en een ouwe uit eind '89 en een witte. J24 |
|
quote: pfft, mijn wagen wordt er 20 volgend jaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die van mijn is net 1.5. Nog een paar maandjes en dan issie "op". Waarschijnlijk ga ik weer voor dezelfde |
|
Hoeveel heeft ie dan op de teller? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
85k. Ik rijd er ca. 1k in de week en met de 120k mot ie de lease uit. From there. |
|
Zoals XXL laatst opmerkte; op jouw auto groeit meer mos dan op mijn dakpannen. Mijn ooit witte Ford Sierra wordt idd steeds groener hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb er tenminste nog voor gezorgd dat ie niet helemaal total loss raakte. Want als die tank leeg was geweest... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dan had je moeten lopen spelfout weggehaald... |
|
ja ook. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sinds enkele weken in het bezit van een Chevrolet Bel Air (Impala/Caprice) uit '75. V8 5.7 liter. Rijdt erg aangenaam! Hopelijk blijven me de onkosten bespaard deze keer, want het Camaro-avontuur was zwaar hehe. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:rijdt lekker en je kan ook leuk samen rijden. Eentje sturen en gassen en de ander remmen en schakelen. |
|
Mocht gisterenavond na een werkborrel de auto van mijn aangeschoten directeur even naar de garage rijden, een Porsche 912 uit '68 Erg leuke auto, al is het model eigenlijk maar een 'poor man's porsche': een kever met een 911 carosserie [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-11-2007 11:55] |
|
Heden winterbanden onder mijn ketel gekregen. Stap ik als ie klaar is in de auto, hangt er een kaartje aan de linkerhendel bij het stuur: PAS OP! MAX 190! Nu rijd ik wel veel in Duistland vanaf deze week (2 a 3 dagen in de week daar werken en vanaf januari tijdelijke full time daar), maar ook dat haal je niet vaak in Duitsland nog tegenwoordig. Naja, weet u dat ook weer hehe |
|
quote: Hehehe, ik moet er ook nog winterbanden onder laten gooien... Maar 190 red die van mij niet. Afgelopen vrijdag wel 180 door duitsland, maar dat is dan ook wel de max helaas.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
195 die van mij, maar 180 vind ik wel een prettige snelheid met mijn ketel (in Duitsland dan) |
|
quote: Een van de vele codes op je banden staat voor de snelheidsindexering. Mocht je echt nog een keer 250 willen rijden dan kan je daar bij aankoop van je banden rekening mee houden http://www.sicherbestellen.de/autobanden/Reifenbezeichnung.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |