![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht precies hetzelfde ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
ah oke, het is de volgauto van een team ofzo? ![]() edit: ah rabobank, nu valt er een kwartje... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-06-2008 23:12] Je moeder. ![]() |
|
quote:ploegleidersauto en de algehele bondsauto dus ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
[Flauwmodus aan] Ploegauto van de Rabobank wielerploeg.. ai... je wordt vaak aan de kant gezet voor een blaastest of niet ![]() ![]() |
|
urinetest toch? Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: een bondsauto zegt me dan weer geen zak maar leuk voor je hoor ![]() quote: o wee als je een fietser aanrijdt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-06-2008 23:36] Je moeder. ![]() |
|
Hehehe.. inderdaad. ![]() |
|
quote:neuh niet van diehie! Bondsautoho! dus de nationale wielerploeg! ![]() de KNWU wordt óók door de rabobank gesponsordingesd dámn! dát soort vragen moet bas dus inderdaad 10 keer per dag beantwoorden ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
hoe komt hij aan dat ding dan? Je moeder. ![]() |
|
Hij werkt bij de bloedbank. ![]() |
|
of zn baas haat hem Je moeder. ![]() |
|
gevonden ![]() |
|
stond zomaar in de tuin met sleutel en al tsjah... dan laat je hem toch niet staan? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Wat je vind breng je netjes naar de politie. ![]() |
|
Something old.... ![]() Something new.... Heb nu wel iets minder plaats voor bagage e.d. maar voor de rest is de Focus toch wel een stuk relaxter. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-07-2008 9:57] ![]() |
|
Ik ga morgen kijken naar een Opel Astra (d. groen) uit 2001 met 70.000 km op de teller voor 5500 euro. ![]() Iemand enig idee of die dingen een beetje te betalen zijn in de belasting en of ze een beetje zuinig rijden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Heb een astra station fresh (benzine) uit 98, ding rijdt prima, en redelijk zuinig. Edit: belasting is voor mij 88 euro per kwartaal. Wil je het zeker weten wat ie je gaat kosten, bel je verzekering. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-08-2008 18:36] ![]() |
|
![]() Mien bak www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
my ride... ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wery nice! Zoiets zocht ik in de eerste instantie ook. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
dank! fijn bakkie hoor! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Wat is het probleem? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: http://www.belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbelasting/ Daar kun je alles invullen en dan rolt er vanzelf een bedrag uit. Je moet dan wel de gewichtsklasse van je auto weten, maar daar kom je met google wel uit denk ik ![]() ![]() |
|
quote: Leuk, zo'n camper. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |