![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat geloof ik graag. 1.6 is meestal al aardig veel zit er in de C4 ook dat irritante hydraulische systeem dat nogal snel verrot is? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-05-2005 23:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
nee, de BX was de laatste naar mijn weten. ![]() |
|
quote: Nope, er zit normale vering in. Toch voelt de vering "anders" maar wel erg lekker. Alles is ook een beetje weird aan dat ding. Met overal displays, knopjes en scrollwieltjes. Echt een auto voor een nerd als ik ![]() ![]() |
|
quote: De xantia had em ook en ik dacht de c5 zelfs ook nog. ![]() |
|
Da's dacht ik een ander systeem dan de BX. ![]() |
|
quote: BX is een kutbak, mijn ouders hadden er 1, ik werd altijd ziek van de koolmonoxide vergifteging. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:de xantia had wel gasbollen. Ik weet niet of dat hetzelfde is. Daar ben ik niet technisch genoeg voor ![]() ![]() |
|
quote: Oh, zit er ook een Microsoft gameding in, ipv een stuur ?!? ![]() |
|
quote: Gelukkig niet. Anders sta je steeds langs de weg met een "general error" ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb een BX. Het is ongeveer mijn tiende auto, en dit is eigenlijk wel een van de beste, betrouwbaarste, en iig de zuinigste van alle auto's die ik gehad heb. ![]() |
|
Ik rij geen auto. Dat is slecht voor de bloemen en vlinders... ![]() ![]() |
|
Knalrooie micra, het blokjes model. ![]() |
|
peugeot 306 en een mustang 289 v8 uit 1966 hoe kan ik hier een foto plaatsen? ![]() |
|
quote: op het beeldscherm plakken ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Met post-it ![]() Serieus: als tie online staat: [img]PAD_NAAR_PLAATJE[/img] ![]() ![]() |
|
![]() |
|
ok bedankt voor de info ![]() |
|
Stoer bakkie... Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: HOE HEERSCHEND ![]() ![]() |
|
quote: über!!!!! ![]() ![]() ![]() Echt super heerschend! ![]() |
|
vooral het geluid van de rioolpijpen is wel lachen ![]() |
|
godver, ik had behoorlijke trilling in mn stuur/hele auto, dus ikke denk: "ff uitbalanceren"... kom ik bij de garage net, blijkt dat ik beide velgen kroem gejaagd verdomme. Velgen laten richten kost tussen de 75 en 100 euro. dat zijn die velgen niet meer waard! (de hele auto eigenlijk niet ![]() dillema's dillema's ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
moet mijn auto ook nog laten uitlijnen omdat de banden wat te snel slijten aan de binnenkant zal wel weer een duur grapje worden ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |