|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
deze dus stom ding, valt constant stil Diesel SUKKKKKKT signature |
|
quote: Ik heb nummer 3 al in het vizier. 450 pk Firebird uit 78 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: signature |
|
Net eerste 6 besteld voor onze eerste medewerkers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hoeveel CO² geeft die af? signature |
|
Ik zou het niet weten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ok, hoe boeken jullie bedrijfswagens? Niet met CO², fiscale pks, nummerplaat en -5000 of -7500 km/jaar? signature |
|
CO in het kwadraat, wat heeft dat te betekenen? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
koolstofdioxide Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
Echt niet! Mooie wagens, Chellie, daar kun je zeker mee voor de dag komen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: O. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Operationeel Lease. Ik betaal een maandtarief en de rest boeit mij niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
direct van brutoloon dus signature |
|
quote: In Polen gaat het anders. Ik stel een loon bijtelling voor de werknemer vast. Vrij naar eigen inzicht. Ik heb het op ongeveer 150euro per maand staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah de lesauto! |
|
bij ons heet dat een "cafetariaplan" heeft eigenlijk niets met een cafetaria te maken maar kom signature |
|
In Nederland heb je ook een cafetariamodel maar dat heeft betrekking op iets anders. Je krijgt een budget van zeg 1500 euro per maand boven je salaris die je mag uitgeven aan zaken als leaseauto, extra pensioen, extra levensloop, extra vrije dagen, bijdrage ziektekosten, eigenlijk alles wat je maar kan verzinnen en wat je werkgever wilt regelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
FSA, Flexible Spendable Account noemen ze dat bij ons. Per 1-4-9 wordt dat ingevoerd. Lijkt me wel wat |
|
ja, bij ons zitten de formules van lease verzekeringen er ook in (vb vervangwagen en blabla) maar ook groepsverzekering signature |
|
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n ramp dat ik geen lease-auto heb, als ik de gemiddelde bijtelling voor een niet al te dure lease-auto (gemakshalve even uitgaande van +/- 200 euro bijtelling per maand) afzet tegen mijn reiskostenvergoeding nu (19 ct p/km bij 25 km woon-werk = 200 euro per maand) dan betekent dat per jaar netto een verschil van bijna 5000 euro. Kosten nu zijn aanzienlijk minder dan de genoemde 5000 euro: - Uitgaande van mijn gemiddelde kilometrage van 20.000 km bij 1 op 7,5 op LPG a 50 cent per liter (nu 40, maar gemiddeld over 2008 denk ik 50) kom ik dan uit op 1333 euro aan LPG. - 200 euro verzekering - 1300 euro onderhoud, olie, etc. (ruim genomen) - 0 euro afschrijving - 0 euro wegenbelasting (oldtimer) - anwb NL compleet 90 euro Totaal: iets minder dan 3000 euro. Misschien zie ik dingen over het hoofd, maar het lijkt erop dat ik dan per jaar toch ruim 2000 euro bespaar t.o.v. wanneer mijn bedrijf mij een lease-auto zou aanbieden met een bijtelling van 200 euro ipv geen auto en een reiskostenvergoeding van 200 euro. Keerzijde is uiteraard dat je geen vette scheurbak rijdt, niet met een luxe auto op vakantie kan, niet standaard vervangend vervoer hebt bij pech, etc etc. maar toch.. wel je eigen auto, geen gekut met eigen risico voor elk krasje of deukje.. |
|
quote:Beetje gas geven tijdens het laten opkomen van de koppeling schijnt te helpen hoor ik wel eens. Misschien dat het niet aan de hamer ligt maar aan de timmerman? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bart = belg. Geen auto's aan geven, doe je toch ook niet aan een vrouw .. |
|
quote:Sommige vrouwen wel, maar aan Belgen... Hmneh. Net als Polen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |