|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wil geen kinderen!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ik heb wat interessante (Nederlandse) bedrijven gezien die mijn 406 ook een mooie kuur kunnen geven. Vooral mooi om meer koppel eruit te krijgen, ...dat is het enige wat ik wat mis sinds ik gestopt ben met dieselen. Eindelijk heb ik nu ook een auto die -indien gewenst- een mooie grol produceert I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Iemand ervaring met een Ford Torino v 1971? Ik kan der een kopen, vandaar. Je kan me de bout hachelen! |
|
Motor |
|
quote: me 2!!! zaterdag ga ik m halen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
lambo Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
AARGGHHHH!! Mijn mooie C4 vanmorgen weg gebracht voor een checkup beurt. Krijg ik een Ass-tra station mee. Wat een KUT auto is dat zeg!! |
|
nu al eenm check up??? hebbie um weer kapot gemaakt? |
|
Een nieuwe auto heeft vaak een controlebeurt vlak na aflevering. Even olie verversen en zo...een nieuwe motor moet nog even inslijten. Astra is idd een kutbak. Net als alle Opels eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik heb in allebei gereden en ik moet zeggen dat de astra toch een stukje beter reed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat vind ik niet en ik heb toch al ruim 450.000 km gereden in de laatste 10 jaar. Ik vind de Astra enorm houterig en indirect sturend terwijl de C4 veel soepeler is. Daarnaast komt nog bij dat de Astra een EEEEEEEENORM lelijk, zwatgallig, goedkoop, plastic interieur heeft. Wat dat betreft steekt de C4 met kop en schouders boven de Astra uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het rijcomfort van de Franse auto's is meestal beter. Heb jarenlang Opel gereden (Zafira) en heb nu anderhalf jaar een Peugeot 307 SW. Het rijcomfort van die Peugeot is veel en veel beter dan bij die Opel. Alleen denk ik, dat mijn volgende auto toch weer een Duitser wordt. Hoewel het rijcomfort bij de Fransen beter is, is de duurzaamheid dat zeker niet. 1,5 jaar en nu alle deurrubbers al versleten. Vorige week is er ook een nieuwe tank onder gelegd, omdat als ik mijn tank volgooide (doe ik toch 2 tot 3 keer per week), de tank soms niet goed afdichte en er weer een sloot diesel uit kwam lopen. Vanaf het moment dat ik de auto kreeg, had ik al het idee, dat de motor niet lekker loopt, als hij warm is en stationair draait (ik zie het ook gebeuren, omdat het toerental dan net onder de 800 toeren valt). Die HDi motor kunnen ze niks meer aan afstellen. De computer signaleert niets, dus er is niets aan te doen. Al een software upgrade op de motor gehad, maar nada! Wachten is dus op het volgende probleem dat zich aandient. *edit* 8.000 toeren stationair is wel erg veel [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 21-06-2005 13:17] |
|
quote: Zo! Dat is een hoge stationaire toerental! quote: Ik heb nu ook een 307 die al bijna op is (nog 10.000km). Het is ook een HDi. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad. Wel een software upgrade gehad maar dat had iedereen denk ik. Alles is nog in prima staat en de enige probleem dat ik ermee had was dat de garage mijn roetfilter vloeistof vergat bij te vullen een tijdje terug. Daardoor ging de motor een tijdje in beveiligde stand rondrijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Heb je het dan over het nieuwe model van de Astra? De C4 stuurt fijn (wat er ook aan kon liggen dat ik in een benzine heb gereden en niet in een diesel), maar verder is hij van binnen klein (kun je beter een 307 hebben) en is de afwerking binnen ronduit slecht. In de Astra is de afwerking binnen goed en bij de wat duurdere uitvoeringen (elegance, sport, cosmo) doet het interieur helemaal niet als goedkoop plastic aan. Het sturen zelf doet de Astra ook niet slechter dan de Focus of de Octavia. Vroeger was ik zeer anti-opel, maar de nieuwe Astra kan mij toch wel bekoren. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-06-2005 13:32] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik was je al voor |
|
quote: Ik ben het toch helemaal niet met je eens in deze. Ik ben blij mijn C4 weer terug te hebben. Hij zit beter, stuurt beter, is ruimer, ziet er veel stijlvoller uit binnen (VTR+) en die astra station heeft een kut-tering-tyfus-kleine vooruit. Daarnaast zijn de buiten spiegels te klein, zit ie niet lekker, schakelt hij enorm hakkerig, trekt ie voor geen meter (beide 1.6i 16v) en is de wegligging kut. Ook waard om op te merken is dat geen enkel aspect van die kar op een positieve manier apart is. En dat is iets waar ik als Citroën rijder juist zo van hou. Nee, ik denk niet dat ik zo gecharmeerd ben van de astra station Ohh, en btw, het was het nieuwe model. Er stond pas 500 km op de teller. |
|
Had eerst deze: Fiat Uno 75SX (1.5, 75pk, 5-spaaks lichmetaal) Toen kwam deze: Fiat Marea Weekend 1.6ELX (103pk, LPG G3, airco+CC) Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Nee, dit is niet mijn bolide die wat afgevoerd.. Ik verveelde me in de file en dit kwam langsrijden.. Normaal gesproken verteld een foto een verhaal, maar in dit geval roept het bij mij vooral vragen op, immers: Feit 1 - Voorkant van de niet zo oude kever is totaal weggeroest, en vooruit is aan diggelen Feit 2 - Achterkant is nog puntgaaf (op foto's slecht te zien, fotograferen tijdens stortbui op snelweg is niet altijd even makkelijk) Conclusie: de auto heeft een tijdje met voorkant in het water gelegen. Echter, een auto roest niet weg in een uurtje, dus die moet er een behoorlijk tijdje gelegen hebben, toch? Wie laat nou in godsnaam zijn auto half in een sloot achter om hem dagen te laten liggen? Dan blijft er maar een macaber idee over; iemand heeft zijn kever gecrasht op een afgezonderde plek in een sloot en daar dagen/weken (hoe snel roest een auto?) gelegen.. .. |
|
quote:dat was vast een toch maar verstandig geworden persoon |
|
Ik rij in een mooie homosuele gifgroene Peugeot 307. |
|
quote: ARHG! Kreeg je soms korting van de lease-maatschappij als je voor left-over kleuren koos? |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Nu nog leren parkeren. Bazzio Attacks!!! |
|
Conclusie: de auto heeft een tijdje met voorkant in het water gelegen. Echter, een auto roest niet weg in een uurtje, dus die moet er een behoorlijk tijdje gelegen hebben, toch? Wie laat nou in godsnaam zijn auto half in een sloot achter om hem dagen te laten liggen? Dan blijft er maar een macaber idee over; iemand heeft zijn kever gecrasht op een afgezonderde plek in een sloot en daar dagen/weken (hoe snel roest een auto?) gelegen.. ..[/quote] Het lijkt mij waarschijnlijker dat de voorkant in de fik gestaan heeft waardoor alle beschermingslagen verbrandt zijn....dan is een enkel regenbuitje voldoende voor een reebruine voorkant ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |