![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() en zo is ie anno 2009 ![]() ![]() |
|
Waar heb je tegenaan gezeten? Boeiender ![]() |
|
een nog geen jaar oude polo... nooit zien aankomen... gelukkig loopt het blokje nog.. dus dat word een opknapgolfje of polootje kopen en dennis rijd weer ![]() ![]() |
|
quote: Ah, jij moest voorang verlenen zie ik aan de foto? En de polo kwam van links? Lullig man. Boeiender ![]() |
|
jups... ach ik maak me er niet zo druk om ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Dis'n maar dan met NL-kenzeichnen. ![]() |
|
quote: Gay. Boeiender ![]() |
|
quote: Zo ene heb ik een jaar geleden half aan gort gereden toen ie net 3 weken op kenteken stond (was vervangende auto omdat die van mijn bij de garagist stond). Reed lekker, maar veel te weinig plek achterin (ik rijd zelf een Octavia Combi). ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Die foto zag ik van de week op kilroy, zonde man! see you at occultfest! ![]() |
|
quote: jup... MAAR...... kheb een nieuwe ![]() ![]() hij is overigens wel gewoon knalrood, maar zie dat maar eens vast te leggen met een telefooncamera in de felle zon ![]() ![]() |
|
Je hebt zeker vooruitgang geboekt ![]() ![]() |
|
quote: haha toch vond ik die andere minstens net zo gaaf hoor:p Heel veel mensen dachten overigens dat mn vorige auto een gti was, deze keken altijd heel vreemd op als ik zei dat't toch echt een 1.3 was ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ik zal zometeen ook eens wat foto's van mijn wit/zwarte auto maken als het droog is. ![]() |
|
dat heeft mn zwager gedaan ![]() Je komt er op dat moment ook achter dat HEEL veel agenten niet weten hoe het wettelijk gezien zit met het oververfen/spuiten van je auto... De mijne was origineel grijs trouwens ![]() ![]() |
|
Hehe, ik vond die oude bak ook mooier, vooral anno 2009. ![]() ![]() |
|
Weer eem hele vieze (maar die zandwegen zagen er ook té verleidelijk uit vandaag). Boeiender ![]() |
|
Yep me2 lekker door de bagger gerost in Eindhoven. M`n daily staat er lekker schoon bij.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ![]() Onze nieuwe daily vehicle. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Natuurlijk een Ford. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ou est mon deo? ![]() ![]() |
|
Mondeo Volente. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |