|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat heb je onder de kap liggen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
3 trappende negers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zooitje aluminium en rubber componenten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Onder de spiegel in de badkamer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: dit is de 2 liter uitvoering Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hoeveel ponypower zit er eigenlijk in je firebird(s)? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
350 pk..das wel het max wat je uit een 305 chevy smallblock kan halen. Maar dan ligt er ook wel een opgeboorde 5 liter V8 in. Ach met de tijd er een 350 of groter er in leggen. eerst maar dit blok oprijden. Of een 2 gen trans-am kopen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-02-2009 15:53] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mijn fijne dingetje ook maar eens posten, eindelijk weer eens flink schoongemaakt. niet echt de beste tijd van het jaar maar na al die maanden zonder wasbeurt werd een paar kilometer achter een strooiwagen een mooie aanleiding Je moeder. |
|
In een lesauto, sinds vorige week Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: JA! Dat is mijn lesauto! :D Wat een schatje (L) [Dit bericht is gewijzigd door nav op 15-02-2009 23:30] Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
ik zit er anders meestal alleen in hoor Je moeder. |
|
quote: Hihihi Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
In een über sexy knalgele Renault Twingo |
|
Ik rijd een Suzuki Swift GLS uit 1997, met de achterbank plat pastte mijn gehele drumkit er in, maar nu er een extra bassdrum bij is (nu dus 7 delig) ben ik genoodzaakt een aanhanger te regelen Woest wagentje voor weinig geld, zuinig en nooit wat mee aan de hand... uber woest. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: 5 liter <--> small block, blijft toch wel mooi. |
|
quote: Wahahaha, een maand later had ik een ander wagentje, verschrikkelijk zeg die Fiat. En mijn visje viel er ook al af sinds ik er in ging rijden, zo´n mooi zilverkleurig plakding. Nu een Renault Clio uit 1994, werkt prima en nog best ruim voor zo´n mini wagentje. Je kunt er met zn drieen best mee naar een festival, inclusief vervoer van festivalbende. Maar dan andere wieldoppen en een zwarte tankdop. |
|
quote: vuile grefo Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Behalve als ie gewassen is natuurlijk. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Die Fiat ja, ikke niet |
|
quote:Hep mijn vrouwke ook! Alleen dan de Mexx versie, en uit 1997 Als ik erin moet , moet de stoel compleet naar beneden en naar achter. Maar ding rijdt prima! |
|
mijn golfje moest voor een aantal kleine dingetjes nog ff 'return to sender' en nu heb ik even een leenautootje meegekregen.. een ford fiesta.. Nou... dat is niet bepaald een succes voor iemand van bijna 1.90 m |
|
quote: Had gisteren en vanochtend ook een Fiesta van het werk mee. Wat me vooral opviel is hoe weinig zicht je hebt, brede raamstijlen, kleine achterruit.. Dit was het model uit 2005 ofzo. Had zelf ooit ook een Fiesta, maar die was 13 jaar ouder, wel een verschil haha. Vanmiddag weer een bedrijfsautootje mee van mijn werk, alleen dit keer waren alle normale auto's op.. nu krijg ik de chevrolet mee .. argh.. |
|
quote:Das vervelend Auto kopen? Niet duur, af te halen bij je vader Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |