|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat mag toch niet, boefje. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-05-2007 20:37] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nu een Opel Kadett 1.4 Caravan en een Opel Kadett 1.6 Wat een luxe, twee auto's met een nieuwe APK Hatsjikidee! |
|
wel niet zelf mee gereden maar meegereden maar de afgelopen 2 weekenden hiermee getourd: toch wel wat anders dan mijn fiestaatje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
terwijl het hier toch over Ford gaat: mijn Ford Torino 500 (1970) [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 04-06-2007 16:35] Je kan me de bout hachelen! |
|
ford is in tegenwoordig, geloof ik leuk ding! ik hou alleen niet zo van die strepen. maar goed, smaken verschillen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik had eerder een opel B kadett, echt een oud kreng maar ik vond hem mooi. en reed echt goed voor zn leeftijd. nog nooit iemand laten staan tot dat mn broer de olie niet had gecheckt en er mee weggereden. nou is hij van mn vader want ik moets zo nodig een geweer hebben http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a2/Opel_Kadett_B.jpg/747px-Opel_Kadett_B.jpg alleen die van mij was metalic groen. What do you have to say if you know you know nothing |
|
He een sportschutter. |
|
2 morrow, 2 morrow........ www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ja dat klopt.. van lucht tot grootkaliber. lekker afreageren op kaartjes. What do you have to say if you know you know nothing |
|
Hoe lang schiet je al, en waar schiet je zoal mee? |
|
quote: Vet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dikke +1! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik schiet nu bijna 3 jaar. ben begonnen met klein kaliber geweer .22 toen heb ik in duitsland een wedstrijd gehad en ze vonden dat ik het in me had. dat was trouwens een lucht geweer wedstrijd. op het moment heb ik een persdruk geweer, een anschutz. en dan hebben wij thuis nog een .306 (groot kaliber) geweer. waar ik ook mee schiet. en een glock (9mm) politie heeft ook glock's alleen is echt een klote wapen. vindt ik. is te licht dus als ik schiet dan valt hij zowat uit mn handen als ik schiet. omdat hij veel terugslag heeft. en we hebben een walther gsp (.32 special) dat is het mooiste pistool wat we hebben vind ik. schiet echt geweldig. dus eigelijk schiet ik met van alles en nog wat. lucht doe ik voor wedstrijden (laatst nog landelijke klasse kampioenschappen gehad ) en groot en klein kaliber niet echt wedstijd gericht, meer voor de lol What do you have to say if you know you know nothing |
|
quote: En je doet dat vanuit een auto? Zo ja welke auto? om ontopic te zijn [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-06-2007 17:06] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ga dan heen met mn vader en broer in een volvo v70 What do you have to say if you know you know nothing |
|
Nog altijd deze: Maar binnenkort gaat ie de verkoop in. Wil namelijk weer eens wat anders Amerikaans gaan proberen |
|
Tientje? Zenial |
|
Sinds vandaag een zwarte mercedes Fitta ( skandigrapje) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zoveel kan ik niet aannemen |
|
quote: Erg mooie auto! Wat voor blok ligt erin? |
|
quote: leuke bak. oudje? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Waarschijnlijk een aluminium blok Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hoh, 'jammergenoeg' geen V8, doch een 6 in lijn, 250cui, waar wel veel cruise-plezier mee valt te beleven! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hebben mensen ondertussen de nieuwe flitspalen email doorgestuurd gekregen? Wat een flikkers die regering door te zeggen dat ze de flitspalen weghalen omdat mensen zich ondertussen beter aan de snelheid houden... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |