|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft iemand Angora?? Schijnt retevette fusionmetal te zijn |
|
quote: Dat is dus nog geen prog. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nee, maar dus wel in die mate dat ik het kan vernoemen in dit topic |
|
quote: 't is Agora volgens mij. Ik vond 't niet retevet, en zeker geen metal. |
|
quote: Het is Aghora. Is met leden van Cynic, dus goed! Fusion, met heerlijke basloopjes en een zangeres. Komt binnenkort geloof ik weer een nieuwe plaat van ze uit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: geen metal? Dan luister maar eens goed! |
|
quote: Ik ken vier albums van Shadow Gallery waarvan ik Carved in Stone (tweede) de beste vind. Het is wel enorm pretentieuze symfometal met wel érg nichterige vocalen; gitaarwerk is spetterend The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Klopt; drummer Sein Reinert is overigens na een ruzie vervangen; hopelijk heeft die zangeres ondertussen flink wat zanglessen gehad... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: van reinert is erg jammer ja. Heb je zijn band met Masvidal gehoort? Aeon Spoke heten ze. Heeft niks met metal te maken, maar ik vind het wel erg tof!! Die zangeres zong niet altijd even zuiver op Immortal Bliss nee, dus ik hoop ook dat ze wat meer ontwikkeld is nu. Sowieso mis ik wel wat power in haar stem. |
|
quote: Ik heb het gehoord, maar vond het nogal 'grungy'; is trouwens alweer redelijk oud; dan hoor ik liever het 'cynische' Portal en bovenal het superieure Emergent album van Gordian Knot! Overigens is Paul Masvidal's bijdrage aan dit album erg minimaal; ben benieuwd wat hij nu nog doet op muzikaal gebied. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Portal is (perfecte xxx muziek btw ). Emergent heb ik een paar keer geluiserd, maar ik vind die eerste (ben naam kwijt) nog steeds beter. Emergent doet me eigenlijk niks. |
|
quote: Thanks for the tip, maar muziek gaat voor mij altijd boven sex dus gaat het niet bepaald samen. Wat vind je overigens van Derek Sherinian - Black utopia? quote: De eerste heeft geen titel ; die viel me trouwens enorm tegen; erg saai, suf & eentonig imo; die tweede heeft voor mij heerlijke solo's. Overigens vind ik Jarzombek's Spastik ink ook erg tof! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2003 15:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL, hangt van de situatie af quote: Ik vind het heerlijk dat ie zo spacy en dromerig is. Als ik snachts aan het coden/designen ben is het heerlijke achtergrond muziek quote: Spastik Ink is te ziek voor woorden zeg!!! Op die eerste cd heeft Asgeir van Borknagar nog een aantal nummers ingespeeld! |
|
quote: Ah! Díe fiets! In dat geval kan ik je Projekct two - Space groove (dubbelcd van King Crimson leden) aanraden. quote: Eerste? Is er nog een tweede dan? Ik ken maar 1 album en die is gere-released met een half uur extra muziek; hoe heet die nieuwe dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2003 15:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ze hebben er 2: Ink Complete Ink Compatible Volgens mij is Ink Complete de eerste |
|
quote: Dus Ink compatible is eindelijk uitgekomen; ik hoorde er alleen van dat ie telkens werd uitgesteld en dat Steve diGiorgio toch niet meedeed etc...heb je dit album zelf en kun je die dan ff op het ftp voor me zetten? Ik ben nl nogal benieuwd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mmm, ik dacht dat ie al lang uit was, maar of dat werkelijk zo is weet ik niet.... |
|
Jullie moeten Tomorrow's Eve eens checken....als je van prog houdt, vind je dat ook lekker... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
eigenlijk heb ik het helemaal gehad met progmetal, enkele uitzonderingen daargelaten... |
|
Ja, ik ben er zelf ook niet echt van, maar goed...ik kreeg hem als promo en zit toch verrekte goed in elkaar... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Kent iemand de Nederlandse band Solution? Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: is dat gewoon Solution, of "See My Solution" uit Zwolle?? Bruce Banner |
|
*schop* Bruce Banner |
|
quote: Ik heb hem op Graspop maar gekocht en ik ben echt diep onder de indruk. Ik heb een enorm respect voor deze band. Na het opstappen van Niel Morse had iedereen verwacht dat ze zouden stoppen. Maar inplaats daarvan brengen ze gewoon een van hun beste platen ooit uit. Natuurlijk zijn er wat veranderingen in de sound maar het klinkt nogsteeds als The beard. Het geheel klinkt iets moderner en het rockt iets meer. De vocalen zijn verbazingwekkend goed en de songs zijn prachtig. Wat me vooral opvalt zijn de invloeden van Pink floyd. Luister maar eens naar Ghosts of autumn. Maar ook The bottom line is een aanrader. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |