|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha! Dat post je maar in 'Onzin' |
|
En Rei...ik bedoel RapShnel, al wat gedaan aan Jealousy? I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
heee 2 petrucci fans!! *uhm* Petruccies te koop *uhm* |
|
Iew! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-03-2006 14:19] |
|
Ga weg met die lelijke dingen man! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Als echte Petrucci fan, mag je dit niet laten gaan heee!!! |
|
Echte Petrucci fans verkopen hun Petrucci's ook niet. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Gezellig, zo'n lultopic. |
|
Och jongens, Arie Aandacht weer in de bocht hoor 'k Vond Petrucci eigenlijk ineens helemaal niet meer zo progressief toen ik Steve Morse leerde kennen. |
|
Steve Morse vin'k nou echt nix aan... Kent iemand van jullie Circus Maximus? (ik weet het, belachelijke bandnaam)Die zanger van hun is echt me-ga! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Steve Morse heersttttttttt, als gitarist en als componist!!! |
|
quote:Yeah!!! Swim Greeper : Is dat niet met Jeff Scott Soto? |
|
Nee, da's toch Soul Circus of zoiets. Circus Maximus is een Scandinavische "prog"band (bij gebrek aan een betere term, want progressief is dat allang niet meer). Check ze maar es. Beetje een kruising tussen Dream Theater en Symphony X. Maar die zanger....Moet je gewoon ff hore. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote:Ok, cool ben benieuwd en idd Soul Circus ja.. da was het [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-03-2006 16:10] |
|
Wat is progmetal? 101 herkenningspunten. http://pmx2.krose.org/forum?action=view&forum_id=1&message_id=14646 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Pain of salvation |
|
Nieuwe soloplaat van David Gilmour is best leuk. Hoewel hij veel refereerd naar Pink Floyd werk (stukjes DSotM en Shine on etc) is het een leuk gitaaralbum geworden maar zou het absoluut niet gereleased zijn als een nieuw PF album. Nergens experimenteel (meer, misschien in 1972 nog wel) veel 'echo vocalen' en de geweldige gitaarsolo's van David. Het neigt iets te vaak naar ahtergrond muziek maar is verder een prima plaat |
|
Ik ben geen liefhebber van het genre. Dream Theatre kan mij (behalve Images and Words) gestolen worden, en buiten Devin Townsend vind ik het te zeemzoeterig en nieuw om maar nieuw te kunnen zijn, maar de laatste Sieges Even draai ik regelmatig wel es op easy moments. nog gelijkaardige groepen-tips? signature |
|
Heeft hier iemand iets van Majesty? Ik wil toch is horen hoe dat nou klinkt. Of is dat echt precies het zelfde als Dream Theater. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Symphony X vind ik geweldig! En Queensryche, Dream theater en Opeth Pink Floyd trouwens ook, maar dat heb ik al tijden niet echt meer geluisterd. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Cool Ben DT zelf al jaren echt helemaal zat. quote: Onder die naam begon Dream Theater, maar dan met een andere zanger. Naam weet ik niet meer. 'k Heb wel die demo's gehad, waren toen 2 cd's van gemaakt daggik. Idd gewoon Dream Theater, als je When Dream And Day Unite kent, nou, beetje zoiets. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2006 18:45] |
|
quote: Ik vind die zanger op WDADU ook beter aan te horen dan James, eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 16-05-2006 18:49] |
|
Ja James zuigt enorm idd [edit]Ten tijde van Majesty was de zanger nog Chris Collins [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2006 18:50] |
|
quote: En bij WDADU was het Charlie Dominici herinner ik me nu weer. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |