|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Anomaly heeft inderdaad al een CD uit, ze speelden vorig jaar onder meer op Prog Power. Thenks btw voor de gave comments myth of fury, we zien je wel op molenrock neem ik aan Yep, ook wij spelen deze vorm van metal, al doen wij dat wel in een iets meer metal jasje dan een Dream Theater. Check de site maar eens: http://www.suncaged.com Er staat ook een recensie van onze miniCD hier op zware metalen.com Thenks Marcel |
|
Mag men hier Theory In Practice, Symbiosis, Voivod en Atrocity's Todessehnsucht onvermeld laten? |
|
Dan mogen Death, Cynic etc er ook bij wat mij betreft |
|
Agreed! Maar alleen als ik Hawkwind nog een keer mag noemen. |
|
Vooruit; noem ik Coroner en Atheist. Kent niemand nou Greyhaven? Shame shame shame!!!! Het is heavy metal in de stijl van Fates Warning (wel een andersoortige klassezanger) e.d. met spacey (!!!) keyboards!!!! Werkelijk te gek!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is dus de Nederlandse Anomaly (te gekke band overigens; Liquid Tension Experiment liefhebbers dienen toe te happen!!!) Sean Malone (ex Cynic) heeft ook een band genaamd Anomaly. De cd is alleen niet te vinden. Iemand verdere info hieromtrent? De nieuwe Gordian knot cd mag wel eens verschijnen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-02-2002 15:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De nieuwe Gordian Knot gaat kont schoppen. Bill Bruford trommelt er op |
|
Ik las eerder in dit Topic dat iemand Caught in a Web van Dream Theater op had staan. Mijn (en Marcel's ) bandje (Sun Caged) heeft ruim een jaar geleden CIAW opgenomen voor een officiele Dream Theater tribute cd (de release van die cd is nogal vertraagd, maar hij binnenkort toch echt uitkomen). Je kan 'm downloaden op http://www.suncaged.com - ga naar "downloads" [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 14-02-2002 15:40] |
|
Greyhaven ? Ja die heb ik live gezien op Powermad in Amerika toen ik er op vakantie was (in 2000). En jep, CIAW hebben we gedaan toen met een inval zangeres (de zangeres van Forever Times, Laura Van Driel) dat is dus niet onze huidige zanger, even ter verduidelijking Marcel |
|
Ik was toen ook op Powermad (Baltimore/USA) in 2000 maar kan me Greyhaven niet meer herinneren. Was waarschijnlijk te bezopen |
|
Heheheh zuiplap |
|
wie? ik? Fenix de 23e gaat ook weer een festijn worden. Kan ik bij jou pitten? Dan hoef ik niet te karren na de gig |
|
Nuno problemo kenne we samen zuipeh |
|
Psies! Komt Nuno ook? Dan gaan we ook jammen! |
|
Ik heb ergens gehoord dat de (ex)zanger van Psychotic waltz weer een bandje heeft. Ben benieuwd hoe dat klinkt wat die gast zingt brilliant. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Watte?? Hoe heet die band!?! Buddy Lackey regeert!! |
|
De band heet Deadsoul Tribe. Hier staat wat meer informatie: http://www.insideout.de/Artists.php3?arID=92&lang=1 ... do you think we're forever? ... |
|
- Fates Warning (!) - Porcupine tree, ook erg goed. En King Crimson, ik heb er nu een paar nummers van en die band bevalt me uitstekend!!! Ik, Wil Schuurman |
|
King Crimson rules !!!! |
|
drowningpool ???? |
|
jaja dat is een goede ! |
|
doet mijn icoontje het ? niet |
|
drowing pool = nu metal metal/rock ehm? Stone Temple Pilots? or dont they count " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: je moet ook linken naar een plaatje dan eindigt je regel dus op .gif of .jpeg ik heb de pagina bekeken maar kan er niets van maken. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |