IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Progressive metal/rock Vorige pagina | Volgende pagina
chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 14-09-2005 8:14 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

Nick barret... zoon van oid?


Metalboeren zijn kankerlelijk!


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-09-2005 11:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 8:14 schreef chucknorris het volgende:
Nick barret... zoon van oid?

oid? Als je Syd van Pink Floyd bedoelt, nee.. geen familie.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Broezur
Usericon van Broezur
Posted 14-09-2005 11:33 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

Pink Floyd,

overschatte kutband


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-09-2005 11:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 11:33 schreef Broezur het volgende:
Pink Floyd,

overschatte kutband
Oh, sorry.. ik dacht dat ze echt goed waren. Maar nu je me hierop attendeert, verbrand ik gelijk al hun platen. Ik adviseer dit ook aan alle andere miljoenen fans. Hoe hebben we ons zo kunnen vergissen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 14-09-2005 16:46 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

hee inderdaad.. zal ik gelijk mijn eerste druk van in the court of the crimson king erbij gooien.. aangezien the dark side of the moon dan toch al zit te fikken?


Metalboeren zijn kankerlelijk!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-09-2005 15:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Weet iemand trouwens waarom het zo populair is om een 'X' achter een prog band te hebben staan? King's X, Symhony X, Planet X, Racer X en Morgana X (nu Novact) en er zullen vast meer zijn.

Gewoon rage of heeft het betekenis?


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 19-09-2005 15:06 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 19 september 2005 15:04 schreef Tormented soul het volgende:
Weet iemand trouwens waarom het zo populair is om een 'X' achter een prog band te hebben staan? King's X, Symhony X, Planet X, Racer X en Morgana X (nu Novact) en er zullen vast meer zijn.

Gewoon rage of heeft het betekenis?


Brand X


..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-09-2005 15:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

King's X is gewoon King's Cross natuurlijk. Da's een metrostation in London.


Bruce Banner


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-09-2005 15:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dan was King's † beter geweest


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-09-2005 15:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat is er mis met een X?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 15:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

†Negative†

is idd een stuk beter


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-09-2005 16:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo lijkt het net of ik overleden ben.
Wel behoorlijk black metal natuurlijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-09-2005 20:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 15:46 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is er mis met een X?


Ik snap de bedoeling niet helemala, het lijkt wel mode


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-09-2005 21:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

net een tip gekregen van Shadow_builder: Magic Pie. Gelijk even op prog-archive sgekeken en daar hebben ze het eerste nummer van hun debuut staan, het 20 min durende change:

http://www.progarchives.com/mp3/Magic%20Pie%20-%20Motions%20Of%20Desire%20-%2001%20-%20Change.mp3

Lekkere sympfo/progrock wat me doet denken aan een combi van Dream Theater en Transatlantic met veel invloeden van gentle Giant, yes en Deep Purple. Zeker het checken waard en S_B Bedankt


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 29-09-2005 20:28 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Geen probleem
En inderdaad een uitstekende band.
Pendragon is het btw ook waard om uit te checken:

http://www.pendragon.mu/uk/files/mp3.htm


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 30-09-2005 0:53 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

De nieuwe liquid scarlet (II en killer couple strikes again EP) is ZWAAR geniaal!

Hou je van jazz of prog (zie bands als anekdoten, paatos etc.) is dit echt een aanrader! Zeer subtiele en geniale mix van!

even een websitje erbij:

www.liquidscarlet.com

[Dit bericht is gewijzigd door chucknorris op 30-09-2005 0:54]


Metalboeren zijn kankerlelijk!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2006 12:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 12:11 schreef Xentagz het volgende:
Het moet niet gekker worden, eerst was het een simpel progrock forumpie, en nou is het een "progressive rock webportal" geworden.

even kijken

www.progforum.nl


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Xentagz
Usericon van Xentagz
Posted 27-02-2006 12:17 by Xentagz Wijzig reactieProfiel van XentagzQuote dit berichthttp://www.progforum.nl

Het moet niet gekker worden, eerst was het een simpel progrock forumpie, en nou is het een "progressive rock webportal" geworden.

even kijken

www.progforum.nl


www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2006 12:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL @ spam


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 27-02-2006 17:28 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Is er iemand bekend met Adagio? Franse progressieve metal met klassieke invloeden. Aanrader!


I like to rock and roll all night and part of everyday


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2006 19:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 17:28 schreef Grim Sweeper het volgende:
Is er iemand bekend met Adagio? Franse progressieve metal met klassieke invloeden. Aanrader!


Ja, die zijn best goed inderdaad.

Ik heb momenteel het album Sanctus Ignis. En Underworld staat nog ergens op mijn verlanglijstje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2006 19:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ooit een keer een plaat van gehoord, maar dat was echt vreselijk saai.


Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 28-02-2006 1:03 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Underworld is nog beter dan Sanctus Ignis. Die Stephan Forté is gek...Ze hebben ook een nieuwe cd, Dominate, maar die is alleen nog als Japanse import te krijgen.

Trouwens, Redemption is ook een gave band. Vooral die eerste cd is super.


I like to rock and roll all night and part of everyday


Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 28-02-2006 1:04 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

P.S. Morbid Angel is hersenloos gebeuk.


I like to rock and roll all night and part of everyday


Xentagz
Usericon van Xentagz
Posted 28-02-2006 10:37 by Xentagz Wijzig reactieProfiel van XentagzQuote dit berichthttp://www.progforum.nl

Sanctus Ignis zuigd, 1x live gezien.


www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen