IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Progressive metal/rock Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-05-2006 18:53 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja idd! Was ook ff de naam kwijt :D


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net een prog-cd beluisterd
Redemption heet dat bandje, vond er niks aan. Saai
iemand fan?


signature


Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 13-06-2006 20:55 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Toevallig net een clipje van bekeken:

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=56244027&blogID=106337461

Ik heb hun eerste cd ("Redemption") en daar vind ik eerlijk gezegd niet veel aan. Dit belooft toch wel wat, moet ik zeggen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was idd die eerste cd, maar wordt blijkbaar beter


signature


Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 13-06-2006 21:06 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

We houden ze in de gaten!


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 13-06-2006 21:08 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Heb vandaag weer eens Live Scenes from New York van Dream Theater geluisterd, heerlijk!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik moet niets meer van Dream Theater
Images and words... derna noppes

train of thoughts staat te wachten op een nieuwe eigenaar


signature


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 14-06-2006 0:50 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 21:08 schreef Mliez het volgende:
Heb vandaag weer eens Live Scenes from New York van Dream Theater geluisterd, heerlijk!




Die van mij ben ik kwijtgeraakt, dus zit ik nu Live @ Budokan te luisteren/kijken. Dream Theater heerst.

Maar ik kan Hypnos ook begrijpen, het kan je strot uit gaan hangen. Ik zou echter nooit m'n CD's wegdoen, na een tijdje wil je ze toch weer horen.


zo kan ie wel weer


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 14-06-2006 8:40 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Klopt, je moet het niet te vaak luisteren. Maar af en toe is het heerlijk!


Sataniclorents
Usericon van Sataniclorents
Posted 14-06-2006 8:51 by Sataniclorents Wijzig reactieProfiel van SataniclorentsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sataniclorents

waarom luisterd iedreen ook naar die bekende progressive bands. ik luister alleen naar de onbekende groepen zoals: A_LOWER_DEEP ea. je vind tussen de kleine groepe ook soms beter progressive metal dan bij de grote. maar andere zijn ook wel iets minder goed


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 14-06-2006 9:14 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Noem wat namen en ik zal er eens naar luisteren


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 14-06-2006 9:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 8:51 schreef Sataniclorents het volgende:
waarom luisterd iedreen ook naar die bekende progressive bands. ik luister alleen naar de onbekende groepen zoals: A_LOWER_DEEP ea. je vind tussen de kleine groepe ook soms beter progressive metal dan bij de grote. maar andere zijn ook wel iets minder goed

Wat is dat nou weer voor een onzin. Je luisterd toch gewoon naar wat je gaaf vind en niet of het bekend is of niet, dat staat er compleet buiten. Misschien dat je het daarom eerder te horen krijgt. En echt niet iedereen luisterd alleen bekende, iedereen kent weer andere.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 14-06-2006 12:31 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 20:55 schreef Rapshnel het

Ik heb hun eerste cd ("Redemption") en daar vind ik eerlijk gezegd niet veel aan. Dit belooft toch wel wat, moet ik zeggen!



Ik vind de eerste juist veel beter dan de tweede. Heeft veel meer sfeer. De tweede staat een beetje bol van de (hectische) riffs.


I like to rock and roll all night and part of everyday


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-08-2006 22:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godverdomme de nieuwe plaat van Sylvan is ge-wel-dig! Dit gaat over enkele jaren gezien worden als een klassieker. Ik ben razend enthousiast over hun laatste werk. Zó gedetailleerd, subtiel, emotioneel en krachtig. Voor fans van Pain of Salvation, Vanden Plas, IQ, MArillion en Abydos een must have


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 25-08-2006 23:22 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

FF checken dan


zo kan ie wel weer


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 25-08-2006 23:36 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Is de hele plaat zo zang-georiënteerd als de samples zijn?

Vinner namelijk geen zak aan. Veel te poppy-zogenaamd-emotioneel.


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2006 9:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

veel zang ja, van redelijk agressief, rappend naar emo-prog. Maar instrumentaal valt er genoeg te smullen!


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-08-2006 12:19 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 8:51 schreef Sataniclorents het volgende:
waarom luisterd iedreen ook naar die bekende progressive bands. ik luister alleen naar de onbekende groepen zoals: A_LOWER_DEEP ea. je vind tussen de kleine groepe ook soms beter progressive metal dan bij de grote. maar andere zijn ook wel iets minder goed
Wat een redenering


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2006 23:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Genesis Will Reform Next Year For Tour
But without Peter Gabriel...


Genesis’ long-mooted reunion will go ahead next year – but without original member Peter Gabriel.

Gabriel had said he would rejoin the band for the first time in decades for a reunion tour – but his schedule wouldn’t allow anything to happen until 2008.

In now appears Phil Collins, Mike Rutherford and Tony Banks – who had a string of hits in the eighties - will now go ahead without him, undertaking a money-spinning tour of America and Europe themselves.

According to a report in the Sunday Mirror, Collins is particularly keen to get on with it after kicking his feels following his split from his third wife earlier this year.

Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels erbij heb; Genesis als trio vindt ik de zwakste incarnatie, al stond er hier en daar nog een mooi nummer op die pop albums...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IbaVai
Usericon van IbaVai
Posted 08-10-2006 13:10 by IbaVai Wijzig reactieProfiel van IbaVaiQuote dit bericht

Mijn favoriet op dit moment: Daylight Dies...HEERLIJK!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-10-2006 13:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 23:36 schreef Mutilator het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels erbij heb; Genesis als trio vindt ik de zwakste incarnatie, al stond er hier en daar nog een mooi nummer op die pop albums...
Ik mis Steve Hackett ook bij de reunie


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-10-2006 13:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is dat anno 2006 nogsteeds progressive?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-10-2006 13:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nu niet meer nee , maar moet dat? Overigens is de nieuwe plaat van Steve Hackett toch behoorlijk verfrissend.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-10-2006 13:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Neuh, dat hoeft ook niet. Lekkere muziek wel. Ik vroeg het me alleen even af.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-10-2006 13:44 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Waarom?


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen