![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik maar er zit zaad in, is dat erg? ![]() |
|
Das inderdaad niet Erg Lekker ![]() ![]() |
|
Hoofdletters midden in een zin ook niet. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wat Als Ik nou Geen vader heb ![]() ![]() |
|
quote:Dat is nog geen excuus om je niet aan de interpunctie regels te houden, mongool! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik Draag Tenminste Niet Van Die Afgetrokken Sjrts ![]() |
|
Jenje heeft ook heust niet zijn shirt afgetrokken hoor. Die heeft altijd wel wat prille schildknapen om zich heen. Misschien een leuke vacature voor jou? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dankjewel! Ik Zal Ernaar kijken ![]() ![]() |
|
quote:Lijkt me stug, of je moeder was Maria ... ![]() |
|
Kanker, geboren in 1991. Waar moet dat heen met de jeugd? ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Kan je winnen bij TMf geloof ik. Samen met de top 40 aan singeltjes, waarvan 4 CoF singeltjes ![]() Ow, nuttig: Bekijk de large eens, kan niet missen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 14-11-2005 20:26] ![]() |
|
quote: Ik heb er hier 2, 1 met een blauwe dani op de voorkant met eronder 'exhibit 666' en nog een bordeaux rode met een landschap en 1 of ander wezen erboven. voor 12 euro kun je ze beiden hebben incl. foto's op aanvraag. ![]() |
|
quote: Prachtig knul. ![]() |
|
Zo, eens effe mijn kast uitgeruimd en dit moet weg: My Dyig Bride - The light at the end of the world LS gedragen Metallica - Faces/stage wit shirt gedragen Maggots - Puss patrol nieuw Suppository - Bulldozer gedragen maar nieuwstaat Stormrider - Metal Elvis nieuw Grobar (ex-Cliteater) - Demo shirt nieuw Thanatos - Angelic encounters gedragen maar nieuwstaat DeadHead - Faust II gedragen maar nieuwstaat Tankard - Beermonk gedragen maar nieuwstaat Vader - 666 camoeflage shirt met afbeelding van WOII tanks nieuw Macabre - Murder band nieuw Sinister - Tourshirt nieuw Mangled - Scream and bleed nieuw Voor info mailen naar mailadres te vinden in mijn profiel ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hebbie plaatje van die My Dying Bride? En welke maat? ![]() |
|
![]() Op de mouwen staan links 4 fotoos van de bandleden met bijbehorende namen, en rechts in blauw de tekst 'The end of the world'. Longsleeve is gedragen en een beetje vaal. Omdat de voorkant een groot vlak als afbeelding heeft is deze print op enkele plaatsen wat 'gescheurd'. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Deicide - Legion ( LS, XL, goed / nieuw ) 12 euro Dimmu Borgir - Cunt Hunters of the Night ( TS, L, goed ) 12 euro Dimmu Borgir - Norway ( TS, L, goed / nieuw ) 10 euro Dissection - Storm of the Light's Bane ( LS, XL, goed ) 15 euro Sentenced - Can't Feel the Beating, can't Beat the Feeling ( LS, XL, goed / nieuw ) 14 euro Slayer - God Hates us All ( TS, L, redelijk / goed ) 5 euro StormHammer - On the Rock.. ( LS, XL, goed / nieuw ) 10 euro En deze kunnen eventueel weg tegen een goede ruil: Agathodaimon - Revelation Part II The Art of Rebellion ( LS, XL, redelijk / goed) ) Candlemass - Stay Heavy ( TS, L, goed / nieuw ) Children of Bodom - Hate Crew Deathroll over Europe ( LS, XL, goed / nieuw ) Houwitser - Rage Inside the Womb ( TS, XL, redelijk ) Iron Maiden - Wildest Dreams ( HSW, XL, goed / nieuw ) Stratovarius - Like the Phoenix ( LS, XL, goed ) Testament - The Gathering ( TS, XL, goed / nieuw ) Theatre of Tragedy - Pyramid Eye ( TS, L, goed / nieuw ) Vader - Reign Forever World ( TS, XL, redelijk ) Zonata - Tunes of Steel ( TS, XL, goed / nieuw ) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-11-2005 19:07] ![]() |
|
quote:Ah die, nee dank je ![]() |
|
quote: en toevallig nog een plaatje van dat Grobar shirt ?.. of als je een foto zou kunnen mailen.. perfect! ![]() |
|
quote:Nee, heb helaas geen foto. Dit is het enige Grobar shirt gemaakt, gelimiteerd tot 50 stuks met in het wit het logo en daaronder een tekening van een half ontleed lijk. Shirt is nog nooit gedragen en dus in nieuwstaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Te koop: Vazal shirt. Hoogste bieder. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik geloof dat mijn honkbalknuppel een bezoekje aan Maarsen gaat brengen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-11-2005 17:22] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Je eigen knuppel? ![]() Ik zal mijn aars alvast invetten, tot zo. ![]() |
|
iemand interesse in deze? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |