![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb nog een legion of doom shirt van type O, maat xl ![]() |
|
was dat niet een gruwelijk leijk kutshirt? kan er ff geen plaatje van vinden, wat staat erop? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Die 4 bovenlichamen van de leden, zo lelijk was ie niet.. ![]() |
|
Shirts te koop: Hecate Enthroned - Slaughter of Innocence LS XL voor achter Mortician - Hacked up for barbeque TS XL voor achter Mortician - Chainsaw Dismemberment LS XL voor achter Terrorizer - World Downfall LS XL (geen herdruk) voor achter label Haemorrhage - Tourshirt (Cryptopsy ea) TS (groen) XL voor achter Bolt Thrower - Ground Assault Tourshirt 2002 TS XL (GERESERVEERD) voor achter Star Wars - Obi Wan - TS XL (geen backprint) voor Construcdead - As Time Bleeds - TS XL (geen backprint) voor Beheaded - Sheer Crushing.. - TS XL voor achter Deicide - Once Upon the Cross TS (wit) L (GERESERVEERD) voor achter Severe Torture - Masters of Murder Tourshirt 2001 TS XL voor achter Stuur een mail naar cerebral_jeroen at hotmail punt com met je bod. [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 23-08-2006 12:02] ![]() |
|
u heeft mail ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Soms iemand een t-shirt of longsleeve van Isvind te koop? ![]() |
|
![]() ![]() te koop bij Snoodaerdt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-08-2006 20:23] signature ![]() |
|
Burzum heeft mailtje ivm Mayhem shirt... ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Snoodaerdt: ik ga morgend e cd's op de post doen, moet er ff voor naar postkantoor en dat lukte me van de week nie ![]() |
|
quote: NP, hier vant zelfde laken een broek... normaal deze middag op de post! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
top ![]() |
|
quote: stuur je nog eens je adres door? benk blijkbaar kwijtgespeeld ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote:Straks, nu niet thuis ![]() |
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Zal dus ook vr morg of na het weekend worden... Postkantoor gesloten inmiddels ![]() Komt iig in orde ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote:duh .. maar ga ik hier niet neer planten ![]() |
|
quote: HAP signature ![]() |
|
quote: JB... wil j'em? signature ![]() |
|
quote:Maat? P{rijs? ![]() |
|
quote: Srr! Te laat... shirtje is al vr Noud... Ik ga nu nr postkantoor om beide (het jouwe en het zijne) shirtjes op te sturen! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
weet toevallig iemand waar je girlie metal shirts kan kopen. (kan GVD nergens een site vinden waar ze fatsoenlijke bands(=Black/death/Trash) hebben, alleen maar him, cradle of shit, dimmu borgir en emo meuk ![]() ![]() |
|
quote: Ik maak het geld z.s.m. over!! ![]() |
|
quote: Dan stuur ik het shirtje begin volgende week jouw kant op ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |