|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, bij www.primitiverecordings.com Fuck the world and fuck you |
|
heeft iemand hier nog shirts van Anthrax, Iron Maiden, Slayer, Metallica, Pantera, Megadeth etc, etc uit de periode 1980 tot 1990 die hij/zij wil verkopen? Kortom oude metal shirts uit deze periode. Heb je iets laat het dan aub weten, het liefst in goede staat. [Dit bericht is gewijzigd door janvanderdam op 27-08-2006 18:27] |
|
quote: Jenje, ik heb hetzelfde Dimmu Borgir shirt zelf al maar dan in xxl, en dat is wat te groot. Vandaar dat ik deze xl nu gekocht heb. Ik weet niet hoe groot en breed je bent, maar als je die xxl wilt laat maar wat weten. Hij ziet er nog zeer goed uit voor z'n leeftijd. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: misschien eens een concert/festival bezoeken? Heb ik toch echt stapels (letterlijk) girlies vandaan, en herenmaat S is 2x in de droger ook wel te doen hoor... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote:ha laat maar, had ff foto's opgezocht op i-net en vielme tegen, maar bedankt |
|
Ik zoek shirts van Amon amarth, moonsorrow,finntrol, einherjer etc etc. Wie o wie kan me hieraan helpen. hoeft niet nieuw te zijn Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
displeased?? |
|
quote: Eerst ff checken of er iemand van z`n shirts af moet... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik wil die wel kopen, ja signature |
|
aangezien ik nogal wat shirts heb...kunnen er wel een paar in de verkoop.....voor de liefhebber. shirt zijn niet als nieuw. (tenzij aangegeven) Gaten zitten er echter niet in en je kunt ze nog prima dragen. Maten zijn XL, tenzij anders aangegeven. Prijzen inclusief verzendkosten. (alleen Nederland) Ophalen mag ook. (sneek) Gaat er €2 per shirt van de prijs af. Abigor €12 verkocht Dio €11 verkocht Dismember €10 verkocht King Diamond (maat is Large) €12. Als nieuw. Bezit Abigial II tekst backprint. Necrophagia €12 Notre Dame LS €10 zit niet lekker. eigenlijk een flutshirt ondanks de leuke print. €12 LS €10 Ravenous LS €11 Reverend Bizarre €11 While Heaven Wept LS €13 als nieuw. Valt iets klein uit. €12 als nieuw Valt ook iets klein uit. Witchery €11 Eventuele interesse : J-remery(at)home.nl Zoniet = ook goed. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 07-09-2006 17:03] bub |
|
Wanted : Shirts : Blut aus nord Occult advanced (logo, not bullet) burzum Coming soon to a church near you Fluisterwoud Demo (bergen met lijken sieren het land) For Trade : CDs : Lugubre - Anti human black metal Shirts : Burzum Daudi Baldrs Burzum Hvis Lyset Tar Oss Burzum Varg + pentagram-halo Carpathian Forest Fuck you all autograph from nattefrost in the front! darkthrone the cult is alive Enslaved Mardraum Enthroned Xes haereticum Immortal Diabolical fullmoon mysticism Leviathan The tenth sub level of suicide Mayhem Logo Slayer Slayer red logo + skull Stillborn & Azarath Death monsters |
|
quote: Die ben je snel zat. |
|
quote: en wie ben jij, en hoe weet je dat? |
|
quote:Dat ding is gewoon nog niet lang uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Doe mij die maar! Mail is onderweg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ik heb hem net 2 dagen zelfs, van een vriend omdat hij eens een shirt had geleend van mij, en hij hem wou houden dus kreeg ik deze ervoor in de plaats |
|
quote: Leuke vriend! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Idd, dat zou bij mij toch ff heel wat anders afgelopen zijn... |
|
ik wou dat shirt eigelijk terug om te ruilen/verkopen maar toen boodt hij mij deze ruil aan, en ik dacht: Hé, die verkoopt denk ik wel beter dus ik zit er niet mee |
|
quote: Hmm, mail nog niet ontvangen. Mischien zit hotmail te zeiken. J-remery(at)home.nl werkt ook. bub |
|
Okay, zelfde mail naar dat andere adres gestuurd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: onvangen en beantwoord. bub |
|
heb iemand hier nargaroth shirt-black metal ist krieg?? |
|
quote: www.dis-order.com en een vriend van me heeft em |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |