|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BartS heeft mail |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2006 15:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik dacht dat dit een metalforum was Damn zit ik hier toch fout.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Er zitten hier zat hardcore/gabber liefhebbers hoor Jammer dat die olijfgroene RTC shirt XL is.. Dat is de enige mooie van het stel. |
|
hey DBF : bij deze zijn die RTC en Hellraiser gereserveerd ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: SMOOOOOOOCH, ik WIL HEM! signature |
|
Mail hem dan, lieverd Fuck the world and fuck you |
|
quote: wat heb je me te bieden? ik hap alles, vinyl, cds, shirts.. black/thrash, death, heavy, het maakt me allemaal niet uit |
|
quote: idd ik had hem ook in L maar na al die jaren en vervolgens bandfoto's maken issie nogal verkleurd en gescheurd... en nu al spijt van dat ik hem weggemikt heb een tijd terug edit: had trouwens de helft van die shirts... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-06-2006 19:35] Je moeder. |
|
Defleshed by flieS heeft mail |
|
voor welke? Je moeder. |
|
Hey ouwe, heb je nog interesse in dat Black Mass shirt? Ik wil het ook wel ruilen tegen het e.e.a. (een gaaf shirt of een cd)? don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik heb datzelfde shirt van Bewitched ook als trade, wel met mouwtjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Voor dat Thunderdome - Dance or Die shirt hehe. Maar ik heb nog niets terug |
|
Burzum , heb je deze nog? Mayhem - Euronymous shirt voor de drie gabbercd's? signature |
|
quote: Heb vandaag alle mails beantwoord, was wat vertraagd maar je moet mail hebben.. verkoop alles denk ik, maar ruilen voor metal waar word altijd op prijs gesteld natuurlijk cheers! |
|
defleshed , ruil je iets voor dat wanna play shirt? signature |
|
Gezocht: Immolation Shirts Of Longsleeves In size XL of groter..Wie helpt me verder? verkoop of trade.. Expired,Erased and Forgotten |
|
*schop* Expired,Erased and Forgotten |
|
Hmm de meeste mailorders hebben niets ... |
|
*schop* Expired,Erased and Forgotten |
|
ik ben op zoek naar een tankardshirtje, iemand ééntje over? |
|
Defleshed by flieS, mail nog gekregen? |
|
Maar Burzum, je zei nog zo, ongewassen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |