![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
wiiiiiiiiiii de witte shining vertrekt met prior morgen inclusief een kopie cdtje ![]() signature ![]() |
|
jaja, geld was al overgemaakt, dat zal niet verdwijnen onderweg signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ok, ik weet dat dit een shirts te koop topic is maar fuck that. Ik ben op zoek naar het Burzum : Support Your Local Einsatz Kommando shirt, hoody mag eventueel ook, uiteraard tegen en redelijke betaling. alvast dank voor uw aller aandacht! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
der was iemand die die verkocht. Aan dezelfde persoon heb ik zo een swastika-adelaar van Hate Forest gekocht signature ![]() |
|
Ik heb de LS, maar die gaat niet weg ![]() Maareh jij heb toch zo'n hekel aan BM? ![]() |
|
quote: Burzum is NS ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
en ik luister ook Absurd ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Wie ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Maar wel BM ![]() ![]() |
|
quote: Burzum en Absurd draai ik redelijk vaak ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Het blijft je wel dwarszitten he? quote: Dat Hate Forest shirt had je toen van mij gekocht, en ik heb dat Burzum-shirt nooit gehad. Heb je het aan hem VERkocht? Of heb je nu gewoon 2 keer hetzelfde shirt? ![]() |
|
euhm... kun je dat eens herhalen? signature ![]() |
|
quote: zo rein.. jij bent wel erg van je geloof gepleurt haha lekker aan de black hehe maargoed to the point.. wanneer gaan we weeris zuipen man?? trouwens.. goeie zaak... als ik jou nou mijn black geef dan krijg ik jou gore ?? haha goed zuipen dus... ![]() ![]() |
|
quote: Hier heb ik je voor gemaild; mail me ff de maat/kwaliteit/prijs. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ik stuur vanavond foto's door ![]() signature ![]() |
|
Burzum, ik hoop dat je als eerste bij de brievenbus zult zijn, de postbode zal nooit meer hetzelfde naar je kijken ![]() signature ![]() |
|
quote: Ik heb interesse in die van Amorphis en Bolt Thrower. Als je je e-mail adres ff geeft kan ik je m'n ruillijst mailen. ![]() |
|
quote: Ik heb niets ontvangen; kan je ze nog een keer sturen? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: oja, kga eerst de gordijnen ophangen en dan stuur ik ze door ![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() @ mut - 6 euro verzend in Amorphis komt sebiets signature ![]() |
|
![]() ![]() 9 euro inclusief p&p samen met Bolt Thrower 13 die Vader is helaas 'verschwunden' damn signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |