![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoezo? wil jij er ook een dan? Jij vind het toch een kutband? hehe. ![]() |
|
Shining is in hahahahaha Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Dat valt dan ook wel weer mee geloof ik, de meeste kotsen Shining uit ![]() ![]() |
|
quote: Dat niet, maar ben gewoon benieuwd met wat voor prachtige designs ze nu weer kwamen hehe. Het eerste Shining album is wel heel goed trouwens, maar dat kun je nauwelijks vergelijken met de Shining van nu aangezien er volgens mij geen enkel lid wat mee speelde op het eerste album meer in zit. ![]() |
|
oh ok, wat ik er van gehoord / gelezen heb schijnt het nogal een eh, apart bandje te zijn hehehe ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hehe ok. Die Oppose Life heb ik ook. Is niet zo bijzonder. Voorop logo en achter op pentagram met de tekst "I Oppose Life" Trouwens, misschien moet je de laatste ook eens proberen, echt super. Ik vind trouwens alle albums geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-05-2006 1:12] ![]() |
|
quote: Had ik jou niet overtuigd dat die laatste ook vet is? ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: het hoeven niet perse shirtjes te zijn... maar nee dit vind ik niks sorry.. niet nog wat anders te trade ? ![]() |
|
XXX Angel Corpse - Ultimate Apocalyptic War-Death ( TS / XL / + ) € 8 XXX Carcass ( LS / XL / -- ) € 4 Venom - At war with Satan ( TS / XL / + ) € 8 Metallica - Ride the Lightning ( LS / XL / + ) € 6 XXX Deadhead - The feast begins at dawn… ( TS / XL / + ) € 8 Holy Martyr - Lakedaimon War Epic Metal ( TS / L / + ) € 8 Battleroar - Battleroar ( TS / L / ++ ) € 10 XXX Pentacle - Logo ( TS / XL / ++ ) BOD! Zeg maar als je ergens een foto van wilt... [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 02-05-2006 11:55] ![]() |
|
... kutzooi, ze moeten dat quote en bewerkicoontje veranderen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 02-05-2006 11:55] ![]() |
|
Ja, fotoos van die DeadHead en Carcass graag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-05-2006 17:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Verkocht! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:En ik heb de foto nog niet eens kunnen zien ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Godver gaaf, een Carcass shirt. Maarja voor je het weet kapen die schraapjoden het alweer weg ![]() ![]() |
|
quote: Troost je; voor die prijs is het of een neppert of een (Voi)vod; either way kom ik zelf zwaar Carcass shirts tekort. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
het is geen nepperd hij is oud, verwassen en vrij korte mouwtjes. blijkbaar voldoen de behoeften van AAAAAAAAAAAAAAAAAARCO daaraan... Maar voor de liefhebber: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja hoor , ik mail je nog signature ![]() |
|
quote: ik vraag ze nog eens trouwens : de nieuwe THEUDHO shirts zijn ook verkrijgbaar! signature ![]() |
|
Mail je die eventueel ook es naar mij? ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Hmm piste ik toch naast het net; gelukkig heb ik deze zelf al in prima staat. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ik post morgen de foto's van de nieuwe THEUDHO shirts! tzijn mooie, kheb er zelf ook éne signature ![]() |
|
quote: Mail je adres even, dan doe ik het deze of begin volgede week op de bus. ![]() |
|
B.A.Voet Geraardsbergsesteenweg 61 9090 Melle Helgië ![]() signature ![]() |
|
Ok. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |