![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je daar een foto van?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Helaas ![]() Bolt thrower zoek ik ook nog, maar die verkopen alleen op shows, dus 25 januari maar halen dan ![]() ![]() |
|
Opeth zeker wel, TMDC volgens mij ook ... ![]() |
|
Opeth zie ik nu ook ja. TMDC niet.. Ze hebben alleen zelf dat witte shirt, waarmee je hoogstwaarschijnlijk wordt aangezien als neo-nazi. Duits lied achterop, gaat over stalin-bewind, maarja, dat weet de gemiddelde Nederlander niet.. ![]() |
|
te koop : longsleeves Nargaroth - Rasluka + herbstleyd signature ![]() |
|
quote: Geld is toegekomen! wordt opgestuurd signature ![]() |
|
Gezocht ![]() ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: Fijn! ![]() *gaat vast kwijlend voor de brievenbus liggen* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Verplaatst [Dit bericht is gewijzigd door Eisblut op 13-09-2005 15:34] Ho Drakon Ho Megas ![]() |
|
Hypnos, Het Elend shirt is vandaag gearriveerd en in goede staat bevonden. ![]() ![]() Bedankt voor het fijn zaken doen! ![]() ![]() O.W. Wolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
graag gedaan! Ik had er teveel vlaggetjeszegels op geplakt, maar dan was het blijkbaar prior, dus sneller. draag hem met liefde, zoals hij verstuurd is ![]() ![]() signature ![]() |
|
Ha, ik zal elke keer aan je denken als ik hem draag! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
en om mee naar de kerk te gaan! ![]() signature ![]() |
|
quote: Ik heb je gemaild met betrekking tot twee shirts, maar tot op heden geen reactie gehad. Zijn mijn mails aangekomen en heb je de shirts nog? ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Verplaatst [Dit bericht is gewijzigd door Eisblut op 25-09-2005 15:20] Ho Drakon Ho Megas ![]() |
|
prijzen? signature ![]() |
|
In welke ben je geinteresseerd? En wat wil je bieden? Je kan me ook prive mailen: therion_82@hotmail.com voor afbeeldingen. Ho Drakon Ho Megas ![]() |
|
kun je me foto van die epic sturen op wabmaster at alfvoet . zzn. com? thnnx signature ![]() |
|
Heb je een mail verstuurd. Ho Drakon Ho Megas ![]() |
|
kga vnavond es kijken! ruilen voor een Aeternus? signature ![]() |
|
Is dat shirt helemaal nieuw? Heb aleen interesse in shirts die niet gedragen of gewassen zijn. De shirts zijn niet voor mij zelf, dus vandaar. Ho Drakon Ho Megas ![]() |
|
Gezocht: INHUME Shirts( van voor ''in for the kill'') wie helpt me verder? ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: Wie wil nou ongewassen shirts zeg! ![]() ![]() |
|
Mail bij interesse (zie profiel) Zeer goede staat: Obscenity - Cold Blooded Murder TS XL Suffocation - Human Waste TS XL Watain - From the Pulpits... TS XL Wacken Open Air 2002 TS XXL (mud/sand print on black, voorkant WOA logo, achterkant festival line-up) Goede staat: Vomitory - Blood Rapture TS XL ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |