![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb nog een originele in a reverence liggen en een originele burzum aske liggen (misanthropy records op de arm) denkk. goeie kwaliteit trouwens, heb die al jaren aan (ja, niet constant) signature ![]() |
|
De eerste versie van Aske is een shirt door Varg zelf uitgebracht en dus niet door Misanthropy. Later daarna is door Misanthropy een re-release shirt uitgebracht met voor en achterop fotoos van Fantoft, een shirt welke verder niks opbrengt (geen hoge bedragen in elk geval). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-07-2005 18:39] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Te koop: originele Monstrosity-Imperial doom shirt (eerste druk) Maat xl, in erg goede staat, shirt zelf is iets aan de vale kant aan het worden maar de print is in perfecte staat. Mail naar marcelbanziger@hotmail.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Bedankt voor de tip! Want deze heb ik hier dus liggen, het origineel, niet de stomme heruitgave die er niet uit ziet... ![]() Er mag nog steeds geboden worden trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 05-07-2005 23:27] This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: Gevraagd ja, maar ook geboden? Ik kan ook wel 200 euro vragen voor mijn tot 10 stuks gelimiteerde cultshirts maar dat geeft ook geen enkele homo ervoor ![]() ![]() |
|
quote: Hmm, is onlangs een jaar of 3, 4 terug? Toen heb ik de mijne gekocht. Voorop de hoes en achterop ITNSE in lelijke grote witte letters en op de mouwen in kleine. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 06-07-2005 6:48] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ligt er aan of die 200 euro per stuk is, of voor de hele partij! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:Ja, ook geboden. In dat winkeltje waar ik was hing een muur vol met oudere black metal shirts waarvan sommige met belachelijke prijzen....en ze werden verkocht voor die prijzen ook nog. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
De Sepultura's en de Gorefest Soulsurvivor zijn veel gedragen, de rest minder tot nooit. €5 per stuk lijkt me een mooie prijs. Alles is XL excl. verzendkosten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-07-2005 13:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Die the gathering wil ik wel hebben, ik heb alleen de shirt versie en die is op. 5 euri incl verzendkosten? En wat is de maat? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-07-2005 13:18] ![]() |
|
Dat is een XL, en zonder verzendkosten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Het Spectre, je moet nog ff een mailtje terugsturen over dat darkthrone shirt. ![]() |
|
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas TS XL Satyricon - Peste 1349 TS XL Judas Iscariot - The Triumph Of Evil TS XL Venom - Black Metal LS XL ![]() |
|
quote:ja dat is waar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Meel! ![]() |
|
Meel! *gorefest Bewitched [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-07-2005 21:45] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Hoe ziet dat Satyricon-shirt eruit? Heb wel interesse - mits het niet lelijk is uiteraard. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Ik mail je morgen even. ![]() |
|
quote: Jorispeterse @ hotmail We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Hoe ziet de helemaal linksboven (AC/DC tshirt) er helemaal uit? mail me ff en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
mail voor iced earth ![]() |
|
quote: Ik heb wel interesse in Judas Iscariot, wat moet dat grapje kosten? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |