![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha die had ik ook al zien staan , die werd voordien gebruikt als deurmat ofzo denk ik . ![]() |
|
quote: Geen van beide bands iig. ![]() |
|
Gezocht: S.O.D / Speak EnglishOr Die! t-shirt...iemand? ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Slayer (god hates us all) - Vader en Fear Factory voor 20 inclusief verzend? signature ![]() |
|
Zullen we er 20 + verzending van maken? Of heb je spul te ruil? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-02-2006 23:30] ![]() |
|
ja, zowel shirts als cds maar niet veel heb je fotos van die 3 shirts? ![]() signature ![]() |
|
Nee sorry, dan zul je moeten wachten tot april... Ik kan m'n ouders nog wel de shirts laten zoeken en opsturen, maar als ze er ook nog foto's van moeten gaan maken hebben ze er een hele werkdag aan ![]() Die Slayer heeft in ieder geval in kleine witte letters voorop de tekst God Hates us All en achterop een rood Slayer-logo. Je ziet dat het niet nieuw meer is, maar qua kleur en opdruk is't nog in orde. Vader heeft voorop de hoes van Reign Forever World en achterop een bandfoto. Opdruk is nog prima, 't stof begint te vergrijzen. En die van Fear Factory heeft voorop een klein logo ('t ovale) en achterop een soort streepjescode met Fear Factory erboven en Machines of Hate eronder. Deze heeft een paar kleine gaatjes, maar niks opvallends. Mail me maar een ruillijst dan als je wil [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-02-2006 8:42] ![]() |
|
Children of bodom - thrashed lost & strungout Caliban - the opposite from within Beide XL, zwart. ![]() |
|
OUT NOW! Quite some people have been asking about a new Theudho shirt after the previous one was sold out. Since the "Wuotan" shirt was a strictly limited shirt, we can now offer you this "Thor" shirt. This brand new design features a painting by the renowned painter M.E. Winge on the front and an inspirational quote of the German poet Heinrich Heine on the back. Available sizes: L & XL € 15 p&p incl. Europe Banktransfer Europe: IBAN BE05 0014 5655 9575 BIC-CODE (SWIFT-CODE): GEBABEBB Well hidden cash: PO BOX 16, 9280 LEBBEKE, BELGIUM ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Lijkt wel wat op dit shirt: ![]() ![]() Wel erg gave opdruk. ![]() |
|
.... beetje jammer .... ![]() |
|
quote: ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Haha, erg orginele opdruk dus. ![]() ![]() |
|
staat ook op Bound For Glory cd enzo...iemand enig idee van waar die afbeelding afkomstig is ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
zo te zien gok ik op een Noorse mythologische prent ... ![]() |
|
nou ik jou tref , ik ga je geld morgen overmaken jenje. blij ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Die afbeelding is afkomstig van M.E. Winge, geschilderd op canvas in 1890 en is getiteld "Thor and the giants" ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ah, dank je ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Fukking geniaal ![]() Jammer dat hij alweer weg is. ![]() |
|
Ik moet meer plaats krijgen en vandaar dat shirtjes weg moeten....zeker omdat sommigen totaal mijn muzieksmaak meer zijn. Heb teveel shirts en sommigen heb ik nooit tot zeer zelden aan. Er moet gewoon iets weg momenteel, zeker omdat de meesten hier genoemd niet helemaal 100% mijn muzieksmaak is: -Metallica - Faces/stage XL, wit shirt, gedragen doch in zeer goede staat -Suppository-Bound to be numbered shirt XL, enkele keer gedragen -Defcon-One-Logo shirt XL, nooit gedragen -Stormrider-Metal Elvis XL, 2 keer gedragen -Grobar-Corpse XL, nooit gedragen -Extreme Sickening Punishment-monster L, nooit gedragen -Thanatos-Angelic encounters XL, 1 keer gedragen -Mangled-Scream and bleed XL, 1 keer gedragen -Down to Fight-logo shirt XL, 1 keer gedragen -Sinister-Enslaved, limited gig shirt, XL 1 keer gedragen -Macabre-Band in murderoutfit L, nooit gedragen -Vader-camouflage shirt tanks XL, 1 keer gedragen -Maggots-Skulls (first shirt) XL, nooit gedragen -Dew Scented-logo/skulls (very first shirt) XL, 2 keer gedragen -Cannibal Corpse-The bleeding XL, veel gedragen, mouwen eraf geknipt, print helemaal in orde -Beherit - The oath of black blood XL, 1 keer gedragen Doe een bod!!! Impaled Nazarene - Impaled fields XL, 1 keer gedragen Doe een bod!!! Longsleeves -Fleshcrawl-Crushing death metal XL, 1 keer gedragen -Aborted-Explicit gore... XL, gedragen doch in zeer goede staat -Macabre-Nightstalker L, nooit gedragen -Ancient Rites - Fatherland 1ste persing, XL, 1 keer gedragen Doe een bod!!! -My Dying Bride - The light at the end.... XL, gedragen, lichtelijk vaal Interesse? Gebruik m'n mailadres uit het profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-03-2006 16:13] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb deze nog liggen, ongedragen maar wel 1 keer gewassen. Zijn toch niet mijn kleurtjes haha. Zie ook links boven de reclame voor Occultfest ![]() ![]() XL ![]() |
|
quote: Hub, die Beherit , heb je daar een jpeg van? en die Macabre ev ook hypnos zijn geld is binnen ![]() en als Gangrad zijn centjes trugheeft miss nog een paar signature ![]() |
|
quote: Hub heeft mail! ![]() |
|
quote:Beherit: Van Macabre helaas geen plaatje kunnen vinden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |