|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ahja, dan is het al reeds binnen. |
|
|
|
Als iemand nog een tof Slayer shirt kwijt wil? liefst xxl, mail even dan... posercrusher1@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-08-2006 17:43] Fuck the world and fuck you |
|
XXXL bedoel je je onderschat je moeder écht wel signature |
|
bah Fuck the world and fuck you |
|
|
|
|
|
Voor eventueel geintresseerden, 2 sepultura shirts. 1e is een officieel shirt ten tijden van Beneath the remains, maar dan met een variant cover zoals te zien op de foto. 2e is een bootleg shirt met daarop een collage van verschillende oude albums. Bijde shirts zijn zo goed als nieuw en maat XL, het bootleg shirt mist wel zn size tag dus heb het gegokt op mn eigen maat. |
|
Damn, die zijn echt heel erg lelijk!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: hahahaha |
|
quote: Heb het shirt inmiddels binnen, tnx. Was alleen wel prettiger geweest als het voor verzending nog gewassen was... |
|
Trekvlekken ja? |
|
Daar heb ik niet eens naar gezocht. |
|
Ja, iemand mag blij zijn dat ik mijn shirt snel in de was had gedaan want daar zaten idd wat proteine vlekken op. Sorry, ik ben een beetje voos. |
|
Libidomelk FTW1! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb hier een nasum Grindfinale shirt, NIEUW. In M wat voor mij lichtelijk uitvalt als XL. Noem een cool prijsje en hij is van jou, hij is me tegroot of je moet natuurlijk een cool oud nasum shirt hebben in M/S (liefst Small) dat je teklein is en je wilt ruilen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ik heb er nog een met zeewier signature |
|
Oeh! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik wil een gaaf Napalm Death shirt, size xxl. mail maar. Fuck the world and fuck you |
|
ik heb een ouwe Napalm Death liggen , long sleeve! for teh ruil! signature |
|
ook cool! wat voor maat? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
een foto nemen! 2 minuutjes signature |
|
quote: Ieeeeeeew! Disko Disko Partizani |
|
quote: Als hij maar niet tegroot is, ik ben maar een klein mager mannetje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |