|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
maar dit moeilijke publiek (en dat heb ik het over mezelf hoor) was gewoon belangstellend hoor! Was je niet aan 't aanvallen ofzo hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Nou, leer lekker verder zal ik zeggen. Ik denk dat je je tijd verspilt. Trouwens, er is niet mis om hulp te krijgen van anderen, ik vind het zelfs prettig. quote: Zeg dat maar niet tegen satan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Waarom wil je het zo graag satanisme noemen. Jouw normen en waarden zijn van jou, ga die niet lopen zoeken bij een religie. Als jouw normen en waarden bij een religie passen mooi, zo niet ook mooi. Dan pas bepaal je echt zelf wat je doet. |
|
quote: Zo zie ik dat ook absoluut niet. Maar jullie vragen kan ik nog neit beantwoorden. Zoals ik al zei ben ik een beginner en vragen wil ik graag beantwoorden. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: quote: Hiermee bedoel ik te zeggen dat het door deze naam gelijk een stempel krijgt. Ik zei eerst al dat iedereen zo zijn eigen visie heeft op diverse religies. Hier blijf ik bij en ik heb zojuist alleen maar mijn eigen visie met jullie gedeelt. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ben een modern satanist...eigenlijk maak ik het satanisme meer zelf. Ik zeg dus: Ik ben mezelf. Zelf ben ik de laatste tijd ook bezig met gnostisch satanisme en occultisme. Voornamelijk Astrale Magie. HAIL THE POWER CALLED SATAN! "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
quote: Jij hebt astrale magie toch niet zelf uitgevonden? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben een paganist. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: zeg ik dat dan, ik ben er mee bezig... het uitoefenen..waarde vrind "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
quote: Lekker postmodern man!!! Ik ben mijn eigen Shemhamforash, maar op zondagen voel ik me meer een Tiamat. |
|
Ze heten Satanisten omdat niemand anders enige aandacht aan hun kutgeloof zou geven als ze geen shockerende naam zouden hebben. Wat heb je aan een geloof in jezelf? En Satanen zijn mensen die in Satan geloven als het kwaad. Zoals de meeste true blackmetal bands doen. Deze zijn dan gewoon evil. |
|
Tjong jonge, laat het de Voleg die in den nestelen zijt maar niet horen... Touché, pussycat! |
|
quote: Waar horen 'witte' heksen nu eigenlijk bij? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Ik vond het gewoon grappig dat mensen die zeggen dat ze 'zichzelf' zijn, altijd naarstig op zoek zijn naar iets anders. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: De KKK? Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik ben een sesamstraat aanhanger, ook wel sesamstrater genaamd! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:de boekskes van suske en wiske ontopic: Ik ben Metalhead. Waarom heten ze zo? weetikveel waarom noemen christenen 'christenen' en niet 'mutns', omdat ze christus verafgoden zeker? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dude... Je moeder. |
|
Om maar weer eens on-topic te doen ofzo... Satanist wordt je genoemd door "gelovigen" als ze denken dat je kwaadaardig bent, of een duivelsaanbidder. Volgens het woordenboek (Mirriam-Webster) betekent het woord 'satanism' het volgende: "obsession with or affinity for evil; specifically : the worship of Satan marked by the travesty of Christian rites" Sommige mensen noemen zichzelf ook satanist omdat ze enigszins herkenning voelen in de normen en waardes zoals die zijn neergelegd door Anton LaVey bij de Church of Satan. Persoonlijk, als ik 'satanist' hoor denk ik aan de tweede. De eerste denk ik meer aan een diabolist of een cultist. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Luister kereltje, het lijkt mij verstandig als jij heel snel op een ander topic je bullshit gaat verkondigen. Zo te zien heb je er de ballen vestand van? Nog ff 1 vraagje: noem eens zo´n true blackmetal band....Cradle of Filth??? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
|
Beste satanisten hier op zm, Een goede vriend van mij bood mij aan om me te laten inwijden en zo priester te worden. nou ben ik nog beginnend maar ze zeiden dat ik er aanleg voor heb. Nou komt hier mijn vraag. Wat houd het inwijden precies in? Wat staat me te wachten? En hoe weet ik wanneer ik er klaar voor ben? Alvast bedankt voor jullie antwoorden Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hm, dit lijkt me zo'n onderdeel in de Zondagskrant of een vrouwenblaadje waarin men brieven/vragen plaast genaamd bv. "Vraag Hulp aan Hilde" of zo iets. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |