IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Satanisten, waarom heten ze zo? Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 22:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik wel, maar niet op die Harry Potter-manier.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 02-07-2003 22:57 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:54 schreef ghoulliette het volgende:
bovennatuurlijk is een verzinsel van arrogante mensen die denken dat ze alles al weten.

Ben ik het niet mee eens, als je gelooft in het bovennatuurlijke ga je ervanuit dat er meer is, al weet je niet precies wat.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2003 22:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:57 schreef Emperor het volgende:
Ben ik het niet mee eens, als je gelooft in het bovennatuurlijke ga je ervanuit dat er meer is, al weet je niet precies wat.

bla natuurlijk is er meer. honderd jaar geleden hadden ze ook nog nooit van een mobiel netwerk gehoord, of wel dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2003 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hou het er maar op dat er nog genoeg dingen zijn die de mens nog niet ontdekt heeft in de natuur, en hopelijk zal men niet alles ontdekken.




Oh .. Satan is gay.
Southpark the movie geeft het bewijs!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 23:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:53 schreef Emperor het volgende:
Men gelooft hier niet zo in het bovennatuurlijke?

Heb ik nie gezegd, maar ik geloof niet in god---->satan is een verzinsel van de bedenkers van dezelfde zooi (lijkt wel een filmadvertentie ), ---->geloof ik ook niet in, is denk ik veel te simpel voorgesteld.


Mocht ik het mis hebben, en bestaat die hele kontneukhemel/gangbanghel-onzin wel, dan ga ik serieus lol beleven als ik de pijp uitga.



Serieus weer: er is meer dan we kunnen verklaren (dooddoener nr ? ) , dat geloof ik, maar de pogingen tot verklaring zijn al te vaak vrij zielig.





I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2003 23:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:00 schreef Jenje het volgende:

Oh .. Satan is gay.
Southpark the movie geeft het bewijs!

met saddam nog wel


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 02-07-2003 23:02 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:58 schreef ghoulliette het volgende:
bla natuurlijk is er meer. honderd jaar geleden hadden ze ook nog nooit van een mobiel netwerk gehoord, of wel dan.

Ik bedoel dat je niet alleen van natuurkundige feiten uitgaat natuurlijk...


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2003 23:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:02 schreef Emperor het volgende:
Ik bedoel dat je niet alleen van natuurkundige feiten uitgaat natuurlijk...

wetenschappelijk is een betere term. en dan wil ik weer verwijzen naar mijn eerste opmerking.......


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 23:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:02 schreef Emperor het volgende:
Ik bedoel dat je niet alleen van natuurkundige feiten uitgaat natuurlijk...

Tja, tweehonderd jaar geleden was de quantumtheorie nog helemaal geen natuurkundig feit.

Laat staan de relativiteitstheorie... of de lichtsnelheid. Als je toen iemand zou vertellen dat licht van een stilstaande auto, en licht van een met 200 km/u rijdende auto op hetzelfde moment aankomen terwijl ze ook op precies hetzelfde moment vertrokken zijn, op dezelfde plaats, zou ie je ook voor gek verklaren met je zgn. 'natuurkundige feiten'.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 04-07-2003 2:03 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:54 schreef ghoulliette het volgende:
bovennatuurlijk is een verzinsel van arrogante mensen die denken dat ze alles al weten.



Egregius
Usericon van Egregius
Posted 04-07-2003 2:04 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, tweehonderd jaar geleden was de quantumtheorie nog helemaal geen natuurkundig feit.



Quantum theorie is nog steeds geen feit! :D


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen