|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wel, maar niet op die Harry Potter-manier. |
|
quote: bla natuurlijk is er meer. honderd jaar geleden hadden ze ook nog nooit van een mobiel netwerk gehoord, of wel dan. |
|
Ik hou het er maar op dat er nog genoeg dingen zijn die de mens nog niet ontdekt heeft in de natuur, en hopelijk zal men niet alles ontdekken. Oh .. Satan is gay. Southpark the movie geeft het bewijs! |
|
quote: Heb ik nie gezegd, maar ik geloof niet in god---->satan is een verzinsel van de bedenkers van dezelfde zooi (lijkt wel een filmadvertentie ), ---->geloof ik ook niet in, is denk ik veel te simpel voorgesteld. Mocht ik het mis hebben, en bestaat die hele kontneukhemel/gangbanghel-onzin wel, dan ga ik serieus lol beleven als ik de pijp uitga. Serieus weer: er is meer dan we kunnen verklaren (dooddoener nr ? ) , dat geloof ik, maar de pogingen tot verklaring zijn al te vaak vrij zielig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: met saddam nog wel |
|
quote: Ik bedoel dat je niet alleen van natuurkundige feiten uitgaat natuurlijk... Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: wetenschappelijk is een betere term. en dan wil ik weer verwijzen naar mijn eerste opmerking....... |
|
quote: Tja, tweehonderd jaar geleden was de quantumtheorie nog helemaal geen natuurkundig feit. Laat staan de relativiteitstheorie... of de lichtsnelheid. Als je toen iemand zou vertellen dat licht van een stilstaande auto, en licht van een met 200 km/u rijdende auto op hetzelfde moment aankomen terwijl ze ook op precies hetzelfde moment vertrokken zijn, op dezelfde plaats, zou ie je ook voor gek verklaren met je zgn. 'natuurkundige feiten'. |
|
quote: |
|
quote: Quantum theorie is nog steeds geen feit! :D |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |