|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, in het oude topic hadden we het ook over satanen ja. En het is nog steeds com-pleet belachelijk . |
|
Satanisten .. oftewel neo-christenen met een vervelend trekje er niet voor uit te komen |
|
satanist tot in de kist sataan rijmt daar niet op LaVey wist dat |
|
Omdat ooit iemand die term heeft bedacht. Waarom heet een kip een kip. |
|
quote: hehe wist je dat het eigenluk gewoon ditzelfde topic was/is? |
|
uhm ... 'satanisch' hoor ik wel vaak.. satanistisch.. heh.. het zelfde |
|
sataniichtisch? ( ), neeeeeeej...... kben alles sadischtisch fear my moo of wrath |
|
hmmm.ik vind dat hele satanisme maar een beetje vaag. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Nope. 'Satanisch' heeft te maken met satan... het is hetzelfde als 'duivels'; satanische muziek = duister, snel, hard, etc. etc. Satanisch gelach = gemeen, hoog, hard etc. gelach. Je zou denken dat dit in het engels 'satanic' is, maar de betekenis van 'satanic' is meer 'satanistisch'. (vandaar 'the satanic bible', 'the satanic path' etc.) 'Satanistisch' betekent meer iets als: 'heeft te maken met satanisme'. Iemand is satanist/heeft een satanistische overtuiging, zoiets. Engelse woorden voor 'satanisch' zijn devilish, fiendish, evil, etc. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-01-2003 22:04] |
|
quote: Juist waarom is dit topic nou nog niet dicht ? het heeft toch geen nut om daarover te duscussieren? of wel soms? als ze zo heten, heten ze zo Metal heerst |
|
quote: Het wordt me al helemaal duidelijk dwaallicht Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
http://www.faq-online.nl/Verslagen/geloofsovertuigingen/satanisme.htm hier staat het verschil tussen satanisten en satanen beschreven,lees het maar eens dan zie je dat het woord sataan en satanen heel wat anders is dan satanisten die in principe helemaal niets te maken hebben met verering van satan welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: Die duivelse christenen ook tja je bent blasfeem of je bent het niet, satanen zijn het dus OVERDUIDELIJK NIET . |
|
Ach, de duivel is een gevallen engel, en leren doe je met vallen en opstaan! En uhhh twee geloven op 1 kussen daar slaapt de duivel tussen, en tja, de waardheid ligt in het midden (TM) [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 03-01-2003 14:00] |
|
quote: ROFLOL!! Dat zeg ik nou ook altijd... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
satan betekend 'ik' satanisme is zelfverering ... Kankerlul |
|
quote:dat heb ik ook altijd gedacht.. |
|
Nou, 'satan' betekent niet 'ik', maar verder heb je in principe wel gelijk ja. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
wat een onzin allemaal.. |
|
quote: soort van, kort uitgelegd, ik bedoel er staat hier hele verhalen maar het komt een beetje hier op neer... Kankerlul |
|
Nou, 'satan' betekent niet 'ik', maar verder heb je in principe wel gelijk ja. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
wat een onzin allemaal.. |
|
religies zijn uitvindingen door mensen die opleggen hoe of wat je moet doen, met het gedacht om 'iets' of 'iemand' te dienen. Dus m.a.w. grove bullshit! Het belangrijkste is om jezelf te ontdekken/ontplooien, niet om dwaze regels te volgen en zich bezig te houden met dommigheden zoals religies. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: VUILE SATAAN! Maar even zonder dollen Satanisme is gewoon een alternatief voor Christendom. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |