|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat je zegt! Haha! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Dankjewel voor je medewerking. Alsjeblieft dit is een serieuze post. Ik vraag je beleefd om gewoon mijn vraag te beantwoorden en anders niet te reageren. UCH! quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik kon het niet laten. Je kan me de bout hachelen! |
|
Satan is verzinsel van de kristenen, dus je zult het klosster in moeten denk ik. |
|
quote:no kloster voor me [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 23-06-2003 0:04] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dude, ten eerste, wat voor soort Satanisme? Ten tweede, ik ben erg huiverig voor huis tuin en keuken satanistjes. Ik weet wel wat voor soort Satanismen je hebt en wat ze horen te doen, maar ja als zij dat niet doorhebben en liever een geit offeren en een bloed eed afzweren he? Maar als het simpele CoSsertjes zijn, dan hoef je nergens bang voor te zijn behalve dat je foute vrienden krijgt en je geld uit je zak geklopt gaat worden. Voornamelijk dat laatste, want dat was een van de founding principles van LaVey. |
|
quote:Ten eerste --> catogorie 1 Ten tweede --> ik heb zo mijn doelen en daar zitten al die voorbeelden niet bij En nee het zijn geen simpele zielen. Het is een hele keten waaronder ook het vampierisme en de wicca valt. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ok, op basis van het laatste zou ik al helemaal niet meer joinen |
|
quote:Hehehe inderdaad, is het soms de Buffy-fanclub? |
|
quote: Ik zoek nog een Avril-fanclub, is dit het goede topic? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zullen we maar een paar vampieren gaan slachten dan. |
|
quote:I dunno, ben je satanist, maar geloof je niet in de duivel maar in een rondhuppelende gratenkut? Dan wel |
|
quote:dit klinkt misschien heel ongeloofwaardig maar daar moet je geen grapjes over maken... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Want dan komen ze je halen! |
|
Zal vast al wle gezegt zijn maar satanisme heeft niks met satan/god/bijbel te maken. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: *ding dong* dat is snel |
|
quote:Dude .... Buffy is een TV serie, dat is FICTIE, als in NEP. Zo zie je maar weer dat TV de jeugd verpest! |
|
Ik had gelezen dat Satanisten geen Christenen kunnen vervloeken want dan komt de vloek weer op de satanist, klopt dit? Heb je hier al eens naar geinformeerd? Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
simsalabim, jij bent nu ook vervloekt! |
|
Dat klopt, god straft nl. meteen. Echter, als je een atheist vervloekt is het niet erg. Daarom ben ik ook aanbidder van Zeus geworden, zodat iedereen die mij vervloekt meteen een bliksemschicht op z'n lelijke harses krijgt. |
|
quote: In t lokale parochieblad gezien ofzo? Maar wat boeit het, satanisme is te eng. (niet als in "angstaanjagend" ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Men gelooft hier niet zo in het bovennatuurlijke? Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: bovennatuurlijk is een verzinsel van arrogante mensen die denken dat ze alles al weten. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |