IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Satanisten, waarom heten ze zo? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2003 23:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 23:49 schreef Possessedpacman het volgende:
Beste satanisten hier op zm,
Een goede vriend van mij bood mij aan om me te laten inwijden en zo priester te worden. nou ben ik nog beginnend maar ze zeiden dat ik er aanleg voor heb.
Nou komt hier mijn vraag. Wat houd het inwijden precies in? Wat staat me te wachten? En hoe weet ik wanneer ik er klaar voor ben?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 22-06-2003 23:56 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 22 juni 2003 23:55 schreef Jenje het volgende:




Wat je zegt! Haha!


Je kan me de bout hachelen!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-06-2003 23:57 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 22 juni 2003 23:49 schreef Legatius het volgende:
Hm, dit lijkt me zo'n onderdeel in de Zondagskrant of een vrouwenblaadje waarin men brieven/vragen plaast genaamd bv. "Vraag Hulp aan Hilde" of zo iets.

Dankjewel voor je medewerking. Alsjeblieft dit is een serieuze post. Ik vraag je beleefd om gewoon mijn vraag te beantwoorden en anders niet te reageren. UCH!


quote:
Op 22 juni 2003 23:49 schreef Possessedpacman het volgende:
Beste satanisten hier op zm,
Een goede vriend van mij bood mij aan om me te laten inwijden en zo priester te worden. nou ben ik nog beginnend maar ze zeiden dat ik er aanleg voor heb.
Nou komt hier mijn vraag. Wat houd het inwijden precies in? Wat staat me te wachten? En hoe weet ik wanneer ik er klaar voor ben?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 23-06-2003 0:01 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 22 juni 2003 23:57 schreef Possessedpacman het volgende:
Dankjewel voor je medewerking. Alsjeblieft dit is een serieuze post. Ik vraag je beleefd om gewoon mijn vraag te beantwoorden en anders niet te reageren. UCH!



Ik kon het niet laten.


Je kan me de bout hachelen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2003 0:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Satan is verzinsel van de kristenen, dus je zult het klosster in moeten denk ik.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 0:03 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 0:01 schreef Jenje het volgende:
Satan is verzinsel van de kristenen, dus je zult het klosster in moeten denk ik.
no kloster voor me

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 23-06-2003 0:04]


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2003 0:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 15:09 schreef Azagthoth het volgende:

Uiteindelijk maak je in mijn ogen dezelfde naieve fout als christenen. Je gelooft in sprookjes.




..."Hate can only create more hate"...


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 23-06-2003 1:43 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 23:49 schreef Possessedpacman het volgende:
Beste satanisten hier op zm,
Een goede vriend van mij bood mij aan om me te laten inwijden en zo priester te worden. nou ben ik nog beginnend maar ze zeiden dat ik er aanleg voor heb.
Nou komt hier mijn vraag. Wat houd het inwijden precies in? Wat staat me te wachten? En hoe weet ik wanneer ik er klaar voor ben?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden


Dude, ten eerste, wat voor soort Satanisme?

Ten tweede, ik ben erg huiverig voor huis tuin en keuken satanistjes. Ik weet wel wat voor soort Satanismen je hebt en wat ze horen te doen, maar ja als zij dat niet doorhebben en liever een geit offeren en een bloed eed afzweren he?

Maar als het simpele CoSsertjes zijn, dan hoef je nergens bang voor te zijn behalve dat je foute vrienden krijgt en je geld uit je zak geklopt gaat worden. Voornamelijk dat laatste, want dat was een van de founding principles van LaVey.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 1:49 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 1:43 schreef Egregius het volgende:
Dude, ten eerste, wat voor soort Satanisme?

Ten tweede, ik ben erg huiverig voor huis tuin en keuken satanistjes. Ik weet wel wat voor soort Satanismen je hebt en wat ze horen te doen, maar ja als zij dat niet doorhebben en liever een geit offeren en een bloed eed afzweren he?

Maar als het simpele CoSsertjes zijn, dan hoef je nergens bang voor te zijn behalve dat je foute vrienden krijgt en je geld uit je zak geklopt gaat worden. Voornamelijk dat laatste, want dat was een van de founding principles van LaVey.
Ten eerste --> catogorie 1
Ten tweede --> ik heb zo mijn doelen en daar zitten al die voorbeelden niet bij

En nee het zijn geen simpele zielen. Het is een hele keten waaronder ook het vampierisme en de wicca valt.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 25-06-2003 2:08 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 1:49 schreef Possessedpacman het volgende:
Ten eerste --> catogorie 1
Ten tweede --> ik heb zo mijn doelen en daar zitten al die voorbeelden niet bij

En nee het zijn geen simpele zielen. Het is een hele keten waaronder ook het vampierisme en de wicca valt.


Ok, op basis van het laatste zou ik al helemaal niet meer joinen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 2:08 schreef Egregius het volgende:
Ok, op basis van het laatste zou ik al helemaal niet meer joinen
Hehehe inderdaad, is het soms de Buffy-fanclub?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-06-2003 11:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 11:04 schreef Jenje het volgende:
Hehehe inderdaad, is het soms de Buffy-fanclub?


Ik zoek nog een Avril-fanclub, is dit het goede topic?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-06-2003 11:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zullen we maar een paar vampieren gaan slachten dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 11:08 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zoek nog een Avril-fanclub, is dit het goede topic?
I dunno, ben je satanist, maar geloof je niet in de duivel maar in een rondhuppelende gratenkut?

Dan wel


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-06-2003 13:22 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 25 juni 2003 11:09 schreef wladimir het volgende:
Zullen we maar een paar vampieren gaan slachten dan.
dit klinkt misschien heel ongeloofwaardig maar daar moet je geen grapjes over maken...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 26-06-2003 16:05 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 13:22 schreef Possessedpacman het volgende:
dit klinkt misschien heel ongeloofwaardig maar daar moet je geen grapjes over maken...


Want dan komen ze je halen!


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 16:07 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Zal vast al wle gezegt zijn maar satanisme heeft niks met satan/god/bijbel te maken.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-06-2003 16:40 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 26 juni 2003 16:05 schreef Egregius het volgende:
Want dan komen ze je halen!

*ding dong*

dat is snel


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 13:22 schreef Possessedpacman het volgende:
dit klinkt misschien heel ongeloofwaardig maar daar moet je geen grapjes over maken...
Dude ....
Buffy is een TV serie, dat is FICTIE, als in NEP. Zo zie je maar weer dat TV de jeugd verpest!



Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 02-07-2003 22:50 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik had gelezen dat Satanisten geen Christenen kunnen vervloeken want dan komt de vloek weer op de satanist, klopt dit? Heb je hier al eens naar geinformeerd?


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2003 22:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

simsalabim, jij bent nu ook vervloekt!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 22:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat klopt, god straft nl. meteen. Echter, als je een atheist vervloekt is het niet erg. Daarom ben ik ook aanbidder van Zeus geworden, zodat iedereen die mij vervloekt meteen een bliksemschicht op z'n lelijke harses krijgt.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 22:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:50 schreef Emperor het volgende:
Ik had gelezen dat Satanisten geen Christenen kunnen vervloeken want dan komt de vloek weer op de satanist, klopt dit? Heb je hier al eens naar geinformeerd?

In t lokale parochieblad gezien ofzo? Maar wat boeit het, satanisme is te eng. (niet als in "angstaanjagend" )


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 02-07-2003 22:53 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Men gelooft hier niet zo in het bovennatuurlijke?


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2003 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 22:53 schreef Emperor het volgende:
Men gelooft hier niet zo in het bovennatuurlijke?

bovennatuurlijk is een verzinsel van arrogante mensen die denken dat ze alles al weten.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen